Układ hamulcowy
: Tarcze hamulcowe praktycznie co 10-20tys km się krzywiły
3,0
Całokształt
Auto za blisko 180tys PLN, automat, 4x4, niestety bez nawigacji, ale moze i dobrze. Czarny z biala-pol skora. Niestety auto traci troche plastikiem i niektore rzeczy nie powinny tak wygladac jak sie ma predyspozycje do bycia "premium" za takie pieniadze. To nie Audi czy BMW i tego nie mozna oczekiwac.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 2.0CDTI 195KM 4x4. Niestety oceniam go przez pryzmat automatycznej skrzyni biegów... Fatalnie, fatalnie, fatalnie. Duzo pali bardzo słabo przyspiesza
1,0
Skrzynia biegów
Porażka, w życiu nie brać automatu do tego auta.
4,0
Układ jezdny
Tu jestem mile zaskoczony napędem 4x4. Naprawdę dawał radę, choć czasami cięzko wyczuć to auto. Blisko 1900kg to grubo za dużo jak na ten segment.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania zbędna, ale czujniki potrzebne.
3,0
Ergonomia
Tych przycisków tyle, że nie sposób do końca życia zapamiętać co do czego i po co. Na dodatek nie miałem wersji z NAVI więc tym bardziej nie rozumiem po co tyle tych guzików.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń, ale to też fakt, że miałem opcję dodatkowej elektrycznej grzałki, więc nawet w zimie przy -20*C auto dość szybko się nagrzewało.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dam 5-tkę jak na tą klasę.
3,0
Wyciszenie
Oczekiwałbym czegoś lepszego. Silnik dość głośny przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super bo auto służbowe :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 180tys PLN jednak ciutke lepszych materiałów bym się spodziewał
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś ****rele mało znaczące.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
[l/100km]