Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sports Tourer Facelifting
Artur,
7 lat temu
Silnik 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
5 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: JEST O WIELE CISZEJ NIŻ U POPRZEDNIKA
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: MAŁY PROMIEŃ SKRĘTU
Zawieszenie
: PRZY PRĘDKOŚCI 180KM/H AUTO ZACZYNA BYĆ NADSTEROWNE
3,0
Całokształt
W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIKIEM TO CO MNIE NAJBARDZIEJ DENERWUJE TO ZE MA WIĘKSZY PROMIEŃ SKRĘTU, AUTOMAT ZBIERA SIE POWOLI DO SZYBKIEGO PRZYŚPIESZENIA, ZA DUZO PRZYCISKÓW DO STEROWANIA CO POWODUJE POTRZEBĘ ODRYWANIA WZROKU OD DROGI.
Wrażenia
4,0
Silnik
BARDZIEJ WYCISZONY OD 163 KM
3,0
Skrzynia biegów
TO MÓJ 1 AUTOMAT - OGÓLNIE TO ROZCZAROWANY JESTEM BO AUTO TO POWOLNY MUŁ W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIM
Z MANUALNĄ SKRZYNIA 163 KM
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
WERSJA 4X4 ALE KOMFORT NIŻSZY NIŻ W STARYM HATCHBACKU
4,0
Ergonomia
ROZMIESZCZENIE PRZYCISKÓW STERUJĄCYCH W POPRZEDNIEJ WERSJI BYŁO LEPSZE TERAZ JEST PRZEKOMBINOWANE I PRZEZ TO MAŁO CZYTELNE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
To podobnie czekam na zime
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
AUTO JEST LEPIEJ WYCISZONE NIŻ POPRZEDNIA WERSJA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
AUTOMAT POTRZEBUJE TROCHĘ WIĘCEJ OLEJU ALE NIE MOGĘ NARZEKAĆ BO ŚREDNIO ZJADA OKOŁO 1 LITRO WIĘCEJ
3,0
Stosunek jakość/cena
UWAŻAM ZE AUTO JEST ZA DROGIE W SALONIE KOSZT MOJEJ WERSJI TO PRAWIE 175 TYS ZŁ DLA NAJMU DŁUGOTERMINOWEGO ZJECHALI DO 148 TYS.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie brak drobnych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
[l/100km]