Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

Easy Rider, 11 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 51 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Insignia I Sedan 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
1,77
58% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dokładnie NIC! Wielkie NIC!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Turbo dziura GiGaNtYcZnA ! Spadek mocy pod obciążeniem.
Układ hamulcowy : Ewidentna wada fabryczna hamulców przednich - za amła średnica tarczy do masy auta.
Zawieszenie : Twardy niemiecki klekot - do komfortu C5 nawet się nie może zbliżyć...
1,0
Całokształt
\"To najlepsze auto, które stworzyliśmy...\" No to k...wa już więcej nie twórzcie, bo dojdzie do tragedii marketingowo - handlowej !
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik przeciętny z przewagą - ŹLE. Ogromna turbo dziura. Przez ponad rok serwis nie mógł poradzić sobie ze spadkiem mocy na 1 biegu. Teraz znów problem powrócił. Przy obciążonym aucie (np. 4 osoby) czasami trudno ruszyć z miejsca. Nikt nie wie co jest przyczyną.
3,0
Skrzynia biegów
Jeden z nielicznych \"przyzwoitych\" elementów auta.
3,0
Układ jezdny
Twardy, niemiecki styl.
Komfort
1,0
Widoczność
Jakieś dziwne martwe punkty (zarówno od strony pasażera, jak i kierowcy). Kilkukrotnie o mało nie doszło do kolizji... Do tyłu BARDZO ŹLE.
1,0
Ergonomia
W aucie za ponad 110 000zł reklamowana szeroko skóra okazuje się być skórą z węża - strażackiego oczywiście ;-) Ohydny wyrób skóropodobny - co widać z daleka. Fotele niezbyt wygodne. Panel nawigacji mocno oślepia w nocy, pomimo włączonej opcji \"noc\". Aktualizacja mapy to ewidentna kpina. Serwis nie zaktualizuje nam jej nawet za odpłatnością. Odsyłając do internetu - śmiech !
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnik bardzo powoli się rozgrzewa, co przekłada się zimą na działanie ogrzewania. Klima słabo wydajna.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK. Z tyłu przeciętnie. Bagażnik średni. Otwieranie klapy bagażnika już zdążyło się popsuć po ok. 10 tys. km.
1,0
Wyciszenie
Głośny \"klekoczący\" diesel nie zachwyca kulturą pracy... Klima (po za trybem auto) głośna niesamowicie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do cięższej C5 przegrywa z nią ekonomicznością z kretesem. Pali o ponad 2 litry więcej.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za 110 tys. można kupić na prawdę AUTO, a nie Das Auto, czyli wyrób autopodobny. Kpina z klientów! OMIJAĆ OPLA - hopla SZEROKIM ŁUKIEM !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiąca deska rozdzielcza, mizernej jakości \"skóra\", niewygodne fotele. Od początku kłopoty z oprogramowaniem auta. Trzy razy aktualizowane z powodu: spadku mocy, sygnalizacji włączonych poduszek powietrznych, błędnym ustawieniem świateł mijania - oślepianie innych.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 50 000km. Dwa razy wymieniane przednie tarcze hamulcowe i trzy razy klocki - tyle nie wymieniane. Raz zablokował się zacisk hamulca z przedniej prawej strony, co spowodował dymy spod koła i auto zostało unieruchomiony. W całej Polsce był tylko jeden taki zacisk. Naprawa kosztowała mnie ponad 2000zł ! Po rozmowie serwisanci potwierdzili wadę fabryczną ( złym doborem średnicy tarcz hamulcowych do masy auta) hamulców w Insigni. Po wymianie tarcz i klocków w autoryzowanym serwisie hamulce piszczą. Pan z serwisu stwierdził, że \"ostatnio nie było deszczu i widocznie pył sie osadza na tarczach\". ŚMIECHU WARTE ! - ale cena jest już nie śmieszna !

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sedan