Jak dla mnie zdecydowanie za głośny i wpadający w wibracje przy wyższych obrotach. Niezła dynamika aczkolwiek dziura turbo.
4,0
Skrzynia biegów
Niezła szóstka ale... haczenie przy zmianie oraz za długa trójka.
4,0
Układ jezdny
Generalnie taki sobie źle tłumi poprzeczne nierówności. FlexiRide niezły patent ale....jakoś albo za miękki albo taczka jak nie potrafię sobie dobrać ustawień. Bez porównania słabszy od Forda Mondeo mk IV.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód OK, tył słabo ze wskazaniem na bardzo słabo za małe lusterka. Bez asystenta cofania trudno oceniać odległość.
3,0
Ergonomia
Zbyt przeładowany kokpit duperelami. Mało schowków, zbyt wysoki podłokietnik ( brak możliwości ustawienia)i zbyt cofnięty do tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra i cicha klima i brak parowania szyb.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód dobrze z tym, że za szeroka konsola powoduje, że jest ciasno na wysokości kolan i pedałów.
3,0
Wyciszenie
Jak wyżej głośny i podatny na wibracje diesel. Odgłosy z zawieszenia na polskich drogach przenoszą się do środka. Szum powietrza uciążliwy przy wyższych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powyżej oczekiwań.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczące plastiki w drzwiach i na konsoli.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]