Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

Roberto_tsk, 8 lat temu
Silnik 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 206 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Sedan 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo fajnie działa 4x4 na haldexie. Moc 260PS i 4x4 wraz z V6 i turbo = KWINTESENCJA PIĘKNEJ PODRÓŻY :-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : SIEDZENIA! SIEDZENIA! SIEDZENIA!
Układ elektryczny : Siedzenia - brak sterowania góra dół, brak grzania maty :(
Inne : Innych upierdliwych brak
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajna, idiotoodporna i bez awaryjna jednostka. Mogła by być wersja bi turbo tylko :-)
5,0
Skrzynia biegów
Tylko manual do tej wersji.
5,0
Układ jezdny
Przy 4x4 nie ma chyba wad. Jak przyklejony do asfaltu.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu jest gorzej, ale jeździłem autami z gorszą widocznością.
4,0
Ergonomia
Jest w porządku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogło by być więcej miejsca.
3,0
Wyciszenie
To jest mankament. Po wyciszeniu drzwi matami audio jest już ok. Bez nich przy 150km/h wrażenie, jakby gdzies pod nogami była dziura :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam dosyć ciężką nogę, więc spalanie jak dla mnie bardzo dobre adekwatnie do mocy tego samochodu a co za tym idzie komfortu jazdy. Poza tym, trzeba być idiotom żeby kupować V6 2.8 litra i jeździć "ecodrivingiem" żeby jak najmniej spalić. Po mieście, przy normalnej jeździe bez głupot typu eco driving 17 litrów, po trasie jeśli jadę 80-120 spada do 12-13 litrów, po autostradzie 170-200km jest znowu 17 litrów :-) Z instalacją LPG żadnych problemów - przejechane ponad 50 tysięcy, warunek dobra instalacja i dobry fachowiec. Mam instalację z podwójnym reduktorem do 350KM firmy Zenit Pro i jakieś Japońskie wtryski, koszt instalacji LPG - 4000zł :-) Bardzo fajne i dobre auto tym bardziej 4x4 - no chyba że ktoś na klekota 2.0 tdi trafił to płaczę :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupowałem na rynku wtórnym. Audio z takim wyposażeniem w tym roczniku kosztowało by mnie 25-30 tys więcej. Stosunkowo tanie auto, bardzo dobrze wyposażone i co najważniejsze ceny części i ich dostępność cieszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To mój 3 opel i jedyna ich największa wad to cholerne siedzenia. Fotel kierowcy jest po prostu krzywy, wygniata się i jest mega nie wygodnie. Siadają maty grzewcze, regulacja fotel - ogólnie za fotele ktoś powinien zostać wywalony z roboty
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zanotowałem, regeneracja popy wspomagania - 300zł, amortyzatory przód 600zł,

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sedan