Przeniesienie napędu
: Bardzo fajnie działa 4x4 na haldexie. Moc 260PS i 4x4 wraz z V6 i turbo = KWINTESENCJA PIĘKNEJ PODRÓŻY :-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: SIEDZENIA! SIEDZENIA! SIEDZENIA!
Układ elektryczny
: Siedzenia - brak sterowania góra dół, brak grzania maty :(
Inne
: Innych upierdliwych brak
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Fajna, idiotoodporna i bez awaryjna jednostka. Mogła by być wersja bi turbo tylko :-)
5,0
Skrzynia biegów
Tylko manual do tej wersji.
5,0
Układ jezdny
Przy 4x4 nie ma chyba wad. Jak przyklejony do asfaltu.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu jest gorzej, ale jeździłem autami z gorszą widocznością.
4,0
Ergonomia
Jest w porządku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogło by być więcej miejsca.
3,0
Wyciszenie
To jest mankament. Po wyciszeniu drzwi matami audio jest już ok. Bez nich przy 150km/h wrażenie, jakby gdzies pod nogami była dziura :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam dosyć ciężką nogę, więc spalanie jak dla mnie bardzo dobre adekwatnie do mocy tego samochodu a co za tym idzie komfortu jazdy. Poza tym, trzeba być idiotom żeby kupować V6 2.8 litra i jeździć "ecodrivingiem" żeby jak najmniej spalić. Po mieście, przy normalnej jeździe bez głupot typu eco driving 17 litrów, po trasie jeśli jadę 80-120 spada do 12-13 litrów, po autostradzie 170-200km jest znowu 17 litrów :-) Z instalacją LPG żadnych problemów - przejechane ponad 50 tysięcy, warunek dobra instalacja i dobry fachowiec. Mam instalację z podwójnym reduktorem do 350KM firmy Zenit Pro i jakieś Japońskie wtryski, koszt instalacji LPG - 4000zł :-) Bardzo fajne i dobre auto tym bardziej 4x4 - no chyba że ktoś na klekota 2.0 tdi trafił to płaczę :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupowałem na rynku wtórnym. Audio z takim wyposażeniem w tym roczniku kosztowało by mnie 25-30 tys więcej. Stosunkowo tanie auto, bardzo dobrze wyposażone i co najważniejsze ceny części i ich dostępność cieszy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To mój 3 opel i jedyna ich największa wad to cholerne siedzenia. Fotel kierowcy jest po prostu krzywy, wygniata się i jest mega nie wygodnie. Siadają maty grzewcze, regulacja fotel - ogólnie za fotele ktoś powinien zostać wywalony z roboty
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zanotowałem, regeneracja popy wspomagania - 300zł, amortyzatory przód 600zł,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 260KM 191kW
[l/100km]