Silnik
: zap....za az miło. Wybaczam mu iosc zuzytego paliwa bo mozna nim bezpiecznie podrózować......
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: nie grzeje podgrzewanie fotela kierowcy (nie zgłaszałem tego bo zapomniałem)
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
idzie pełnym ogniem z każdych obrotów. mocy nigdy nie zabrakło. Na Polskie drogi w zupełnosci wystarcza!!!!
4,0
Skrzynia biegów
automat reaguje idealnie. Przy spokojnej jeździe jedzie na wysokim biegu (niskie obroty) a wystarczy dodac gazu odpowiednio i redukuje. Przy pelnym wcisnieciu gazu redukuje nawet o 3 biegi ( w zaleznosci od potrzeb)
3,0
Układ jezdny
przydałby sie 4x4. Przy tej mocy elektronika ogranicza naped dosc późno (troche pomieli kołami zanim zredukuje moc) podejrzewam e przy 4x4 wiekszosc mocy jest przekazywana na tył.
Komfort
3,0
Widoczność
w focusie widocznosc do okoła jest zdecydowanie lepsza. Tu wąskie boczne szyby i wysoko poprowadzona klapa tylna powodują ze nie wszystko widać.
3,0
Ergonomia
bez uwag..........
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
perfekcyjnie......
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w mniejszym fokusie jest wiecej miejaca na nogi i z tyłu i z przodu..... ale z drugiej strony tutaj jest wiecej mozliwosci ustawienia foteli i bardziej komfortowo.......
5,0
Wyciszenie
najgłosniejszym elementem przy 110-120km/h jest tykający kierunkowskaz podczas wyprzedzania....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10-11 benzyny na trasie (do 130km/h) i 15-18 benzyny w miescie. 12-14 w cyklu mieszanym. ale z drugiej strony zuzycie jest rekompensowane komfortem i idalnie dobraną mocą (mozna wyprzedzać nawet gdy na horyzoncie widac cos z przeciwka)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
[l/100km]