Inne
: System rozpoznawania mowy i automatyczna zmiana świateł z długich na mijania.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo przyzwoity i elastyczny silnik. Od 2.000 obrotów bardzo przyzwoite osiągi (do 170 na III biegu). Przyjemność z jazdy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia przyzwoicie zestopniowana, ale czasem wyczuwalne niedoskonałości synchronizacji.
4,0
Układ jezdny
Duże i szerokie opony dobrze trzymają się drogi. Układ kontroli trakcji działa bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Mimo początkowych obaw, lusterka boczne zapewniają przywoitą widoczność. Gorzej jest z lusterkiem wstecznym, bo szybka w sedanie nie jest zbyt duża, więc
5,0
Ergonomia
Doskonałe światła AFL, super audio w wersji DVD 800 infinity, nadspodziewanie dobra nawigacja fabryczna i - przede wszystkim - świetny zestaw głośnomówiący z dostępem do książki telefonicznej, połączeń i MOŻLIWOŚCIĄ WYBIERANIA GŁOSOWEGO (co prawda po angielsku, ale super działa)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Spodziewałem się wydajniejszej klimatyzacji, ale jest OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód doskonały. Z tyłu mniej miejsca dla wysokich pasażerów ...
4,0
Wyciszenie
Zawsze może być ciszej, ale ... na VI biegu przy 170 km/h silnik obraca się z prędkością zaledwie 3.000 obr/min i jest wystarczająco cicho, żeby rozmawiać bez podnoszenia głosu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No, jak się chce 220 koni, to musi kosztować. Trasa zamyka się w 10 litrach, ale korki potrafią zkonsumować 14-15 litrów. Przeciętnie 12,5
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
[l/100km]