Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

Comarch, 15 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : uwazam, ze 350nm robi swietna robote. auto pruje do przodu lekko dajac duza przyjemnosc z jazdy
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
cicho i po prostu dobrze. Jesli chodzi o dzwiek to na pewno nie jest to V6... Turbosprezarka rowniez jest dosc cicha i sprawnie wkreca auto na obroty.
4,0
Skrzynia biegów
automat - sprawny i bezszelestny. Bardzo dobry przy spokojnej jezdzie, troche slabszy w trybie sport, ale nadal nic do zarzucenia. w kazdym razie jazda z automatem jest przyjemnoscia sama w sobie, pozwalajac na pelna koncentracje na drodze
5,0
Układ jezdny
po prostu super. z napedem 4x4 i flexride auto prowadzi sie pewnie i dziecinnie latwo na sliskiej nawierzchni Haldex wykonuje kawal dobrej roboty i niech nikt mi nie mowi, ze jest w stanie zorientowac sie kiedy sie zalacza
Komfort
4,0
Widoczność
powiem jedno: na poczatku bylem przerazony slaba widocznoscia w bocznych lusterkach. po jakims czasie jednak odpowiednie ich ustawienie oraz przyzwyczajenie powoduja, ze caly stres gdzies odplynal. Teraz - widocznosc jest dobra, ale wymagala przyzwyczajenia
4,0
Ergonomia
nic dodac niz ujac - wszystko na swoim miejscu. dodatkowe pokretla na srodkowym tunelu sa bardzo poreczne, podlokietnik ok, minusem jest mala liczba schowkow, oraz to, ze te ktore sa - sa dosc male
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze. wentylacja cicha i efektywna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasazera - super. na tylnym miejscu wygodnie, ale nie dla bardzo wysokich osob, ktore moga dotykac glowa dachu
3,0
Wyciszenie
bardzo dobre wyciszenie oglosow zewnetrznych. Dosc slabe jednak wyciszenie pracy zawieszenia na poprzecznych nierownosciach. Slychac dudnienie z okolic kol (choc zapewne spory w tym udzial 19 calowych felg - ktore wygladaja super, ale ... cos za cos)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
slaby punkt - na razie auto pije jak smok. na pierwszym baku spalanie srednie wynioslo ok 16 litrow! - jazda po miescie, pare razy dluzszy postoj z instrukacja na kolanach w celu rozszyfrowania dzialania roznych gadzetow. drugi bak - jazda po miescie i mamy 14 litrow srednio
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Średni koszt przejechania 100 km
66,00 zł
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Sedan