mocny, cichy i bardzo elastyczny,
na 2 biegu osiąga 100 km/h, trójka wystarcza do 160,
w trybie sport wóz sam wyrywa do przodu a 220 KM sprawia że wóz porusza się równie sprawnie co bardzo mocne diesle lub niedoładowane silniki benzynowe o dużej pojemności,
4,0
Skrzynia biegów
wg mnie niewiele ustępuje skrzyni hondy accord
5,0
Układ jezdny
z racji 4x4, obniżonego zawieszenia i trybu sport wóz ma świetną trakcję w zakrętach, minusem jest to że słychac pracę zawieszenia
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do tyłu średnio, reszta ok, dobra widocznośc w lusterkach
4,0
Ergonomia
wygodne fotele sportowe, pozycja za kierownicą regulowana w każdym możliwym kierunku, wygodne fotele
z tyłu, dobry dostęp do bagażnika
w wersji hb,
z minusów - podłokietnik mógłby być przesówny , afl mógłby domyślnie nie sterować włączaniem świateł drogowych gdy uzna że jest za ciemno bo potrafi je załączać w terenie zabudowanym
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wóz błyskawicznie się nagrzewa, fotel kierowcy ma wentylację, działania klimatyzacji bez zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
minusem jest niski dach z tyłu co utrudnia wsiadanie, ilość przestrzeni dla mnie jest ok
5,0
Wyciszenie
dla mnie świetne, można się zagalopować i jechać 200 km/h myśląc że jedzie się w granicach 120
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to jedyna wada tego samochodu,
na baku 70l robi od 500 do 700 km , może po dotarciu będzie lepiej, zakładam że w trasie przy spokojnej jeździe można zejść poniżej 10 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez uwag
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
[l/100km]