Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

Karol, 15 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wnetzre, jakosc materiałów, calkowita zmiana opla, to samo zewnetzrana linia, to auto kojazy sie z nowa jakoscia i tak naprawde jest
5,0
Całokształt
Auto zaprojektowane z myśla, wnetrze jest przyjemne linia auta jest po prostu super, jakość materiałów na bardzo wysokim pozimie, przyciskie rozmieszczone doskonale, nawet noca nie ma problemu z odnalezieniem i nie ma przypadku zeby czegos szukac, dobre wyciszenia, jazda tym autem to sama przyjemnośc
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik chetnie sie wkreca na obroty, elastyczność naprawde na dobrym pozomie, samochód reaguje od razu an pedał gazu, i przyspiesza od samego dołu
5,0
Skrzynia biegów
skrrzynie precyzyjna, biegi wchodz plynie z lekkim oporem (fajny efekt)
5,0
Układ jezdny
nic nie mozna zarzucic auto prowadzi sie pewniei doskonale radzi siobie na kretych drogach, doslownie polykajac zakrety
Komfort
4,0
Widoczność
widocznisc do tylo troche ograniczona ale cos za cos wkocu wspolczynik oporu powietzra ok 0.27 cos za cos
5,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów, smialo można dac 5+
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z prezodu jest naprawde super, wygodnie i wystarczajaco duzo miejsca nie tzreba odsuwac fotela do konca wysokiej osobie zeby zabrac odpowiednia pozycje za kierownica.
5,0
Wyciszenie
wyciszenie naprawde super, na wolnych obrotach nie slcyhac auta, dzieki dobremu oporowi powietzra + dobremu wuciszenia jazda tym autem jest naprawde komfortowa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zalezy od stylu jazdy jak komus taki silnik bedzie palił, ale 200 kM chetnie rwie sie do przodu, i wtedy spalanie rosnie, jazda spokojna to niskie spalnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bzura jest to ze ktos powie ze to auto jest drogie w porównianu co proponuje konkurecja jedynie ford jest rywalem Opla VW jest za drogi, japonczyki tansze ale to rzecz gustu, Insignia jest warta swojej ceny, ktos kto mial stycznosc, mial okazje prowadzic to auto to wie oczym mowie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Sedan