Porażka renault laguna przy insigni to bezawaryjne auto
1,0
Skrzynia biegów
Przy 100 tys kompletnie rozsypana model skrzyni M32 uchodzi za bardzo awaryjna i nie pomylili się ponoć co 100 tys czeka mnie remont koszt 2500 tys
1,0
Układ jezdny
Na stacji diagnostycznej wszystko w jak najlepszym porządku zawieszenie nowe a jednak coś puka z tyłu i nikt nie wie co zwalaja winę na koła bo są 18 cal
1,0
Karoseria
Rdzewieje zawiasy drzwi sanki pod spodem
Komfort
2,0
Widoczność
Dość spore słupki z przodu
1,0
Ergonomia
Taka se są lepsze
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja masakra zacinajacy się nawiewu na przednią szybę serwis nie może sobie z tym poradzić tylko wgrywa nowe oprogramowanie za 600zl i po jakimś czasie usterka wraca a w zimę brak nawiequ na przednią szybę oznacza brak jazdy bo szyby nie da się odmrozic ponoć przypadłość u wielu osób
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ok ale reszta porażka jeżdżę z dwoma kolegami do pracy to stwierdzili ze miejsca trochę więcej niż w malucha
3,0
Wyciszenie
Do 100 ok powyżej nie najlepiej
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogo dwumasa 2300 sprzeglo komplet 1800 lampa przednią bi xenon 3500 nie uzbrojona chłodnicza oleju 600 i wiele wiele innych zajebiście drogich zeczy a zapomniałem linka chamulca ręcznego elektrycznego serwis 1 200zl
1,0
Stosunek jakość/cena
Zerowy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pojechaliśmy do Słowacji i bez przygód się nie obyło
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Napisałem wyżej o kilku a było ich dużo więcej najbardziej denerwujące jest to ze serwisy nie mogą sobie z usterka mi poradzić
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]