Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan

Adrian, 7 lat temu
Silnik 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
2,54
40% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : jak do tej pory skrzynia i uszczelka pod głowicą
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : przez otwór techniczny pod tylną lampą do środka bagażnika leje się woda zaślepka praktycznie nie do zdobycia tylko szrot
5,0
Całokształt
sylwetka ok całokształt ok ładna linia
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik jak dla mnie trochę za głośny w środku a części drogie w silnikach 1.8 często padające chłodniczki oleju cena 600 do 800 i tylko radze oryginał zamienniki szybko padają rozrząd kompletny marki INA z pompą wody i tak dalej 1600 do 1800 płyny exploatacyjne wszyscy mechanicy zalecają oryginał nie wiem czemu często padające przewody wspomagania zamiennik 300zł oryginał 600zł sprzęgło kompletne bez dwumasy 1500zł dwumasa 1800zł do 2000zł
1,0
Skrzynia biegów
skrzynie M32 6 biegów padają po 120tyś 130tyś koszt regeneracji skrzyni jeśli to tylko łożyska to 1500zł jeśli jest cała w rozsypce nawet do 3200zł na temat skrzyni opszerny materiał jest na you tub a no i do tego demontaż i montaż 350 do 400zł
3,0
Układ jezdny
twarde zawieszenie już wymieniałem sprężyny tylne 120zł sztuka wymiana jednej 70zł robocizna razy 2
Komfort
3,0
Widoczność
szerokie słupki boczne cofanie do tyłu sprawia kłopot
3,0
Ergonomia
może być
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet szybko się nagrzewa przy plus 7 wentylator na 2 temperatura22 około 10km i jest ok denerwuje mnie tyko to że jak się włączony nawiew do góry to słabo odparowują szyby a jak filtry wszystkie nowe markowe bosh
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spora jak i dla pasażerów
1,0
Wyciszenie
pisałem wyżej
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dość spore jak na tak leciwe auto
3,0
Stosunek jakość/cena
wygórowana
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak do tej pory przez 2 lata miałem ich chyba z 20
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pisałem wyżej skrzynia chłodniczka oleju rozrządu i sprzęgła oraz węża wspomagania pomijam i nie pamiętam co tam jeszcze tyle tego było a no i czeka mnie jeszcze uszczelka pod głowica bo ponoć też tak siadają po 150tyś czyli już nie długo

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Sedan