Inne
: Jakość wykonania i spasowania elementów nadwozia i wnętrza samochodu,nic nie skrzypi nie stuka -po prostu super,
5,0
Całokształt
Autko bardzo sympatyczne, pięknie się je prowadzi,daje przyjmność z jazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1800 ( 140 km) w zupełności wystarcza do napędzenia tego nielekkiego przecież autka,jest bardzo elastyczny-dobrze reaguje na wciśniecie pedału gazu.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje bardzo precyzyjnie, nie ma żadnych zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Drogi trzyma się jak przyklejona do podłoża,daje frajdę z jazdy,
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność z przodu wzorowa, wygoda podczas długich i bardzo dlugich podrózy
4,0
Ergonomia
Wszystko co potrzebne jest na swoim miejscu, nawigacja fabryczna działa bez zarzutu,usytuowanie przycisków i pokręteł bardzo podręcza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto nagrzewa się bardzo szybko co w zimę jest bardzo istotne,szyby nie zaparowują,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z tylu troszkę mnie ( ale tam nie siedzę) ale a to z przodu komfort z klasy Premium!
4,0
Wyciszenie
Podczas jazdy wogóle nie słychać silnika ( w przeciwieństwie do wersji diesla),
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnia jazda w mieście na poziomie 8-10,5 l paliwa , w trasie przy prędkościach ok. 100-120 km ok. 7-8,0 litra benzynki
5,0
Stosunek jakość/cena
Celowo wybrałem Insygnię bo jest tego warta,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej poy tylko regularnie zmieniam na czas olej i filtry i nic się mi nie wydarzyło niespodziewanego w czasie jazdy,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek,jest póki co bezawarjny,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]