Zawieszenie
: oraz silnik. Miałem wątpliwości, ale jazda testowa rozwiała je
5,0
Całokształt
Znakomite auto . Limuzyna za rozsądne pieniądze. świetnie wyposażona. Elegancka. W środku dobre wykonanie
Wrażenia
5,0
Silnik
140 KM z turbiną wystarcza do sprawnej jazdy. fajna charakterystyka silnika i bardzo dobre spalanie. Benzyna, rozrząd na łańcuchu . Bez bezpośredniego wtrysku paliwa (jak w 1.4 TSI) - bardzo dobrze to wygląda.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowo
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka bardzo dobrze. Niestety przez tylną szybę niewiele widać, trzeba używać lusterek i czujników
5,0
Ergonomia
10 minut z autem i wszystko wiadomo
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba przyzwyczaić się do nietypowej pracy klimiatyzacji - tryb auto
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Jest cicho. Silnik przyjemnie mruczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zero problemów
5,0
Stosunek jakość/cena
Relacja jakość/cena bardzo dobra. Porównywałem ze Skodą Octawią i Fordem Mondeo - zależy co dla kogo jest ważne. Tamte mają trochę więcej miejsca, ale Opel lepszy silnik, wykonie i wygląd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
[l/100km]