Ocena kierowcy - Opel Insignia I Sedan Facelifting
janekh,
9 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Rok produkcji 2013
Przebieg:
115 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: silnik tego auta jest dla mnie największym plusem
250 robi swoje przy relatywnie niskim spalaniem gazu, bo spodziewałem się wyniku 23-25 na 100 a żeby spaliła 20 to muszę naprawdę dobrze deptać
3,0
Całokształt
samochód jak na opla całkiem niezły, jakość wykonania wnętrza pozostawia trochę do życzenia, ale tak jak napisałem jak na opla jest ok.
mechanicznie auto ok, przez 2 lata i ponad 100 tkm robione tylko naprawy okresowe - filtry i oleje
jeżeli chodzi i drobne usterki to przez 2 lata strzeliły już dwa ksenony - na szczęście aso stanęło na wysokości zadania i uznało to za naprawę gwarancyjną
Wrażenia
4,0
Silnik
250 koni daje radość z jazdy przy rozsądnych kosztach przy instalacji lpg
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia elastyczna, nie szarpie, na sporcie potrafi fajnie przeciągnąć na biegu, jest ok, wiadomo nie jest to gtronic czy dsg, ale daje radę ;)
4,0
Układ jezdny
auto dobrze trzyma się drogi, w zakrętach pewne, dobrze się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
duże lusterka, duża szyba, dobra pozycja za kierownicą, widoczność jest ok
4,0
Ergonomia
ilość schowków w insignii nie powala, ale też nie ma się co czepiać, jest gdzie wsadzić okulary, położyć telefon i postawić butelkę z wodą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
podgrzewana kierownica, najlepszy element jaki mógł wprowadzić opel, bardzo dobre nadmuchy, auto szybko się nagrzewa, jedynie co podgrzewane fotele mogłyby się trochę szybciej nagrzewać
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
głównie jeżdże sam, czasami z kilkoma facetami i nigdy nie narzekali, więc chyba jest ok
sam jestem zadowolony - 110 kilo i 190 cm
3,0
Wyciszenie
do 140 jest, wszystko powyżej tej prędkości słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy w aso nie są drogie, przez instalacje lpg koszty utrztymania są do zniesienia
3,0
Stosunek jakość/cena
auto nowe kosztowało ponad 200 tysięcy złotych - płacąc ponad 6 tysięcy miesięcznie spodziewałem się trochę lepszego auta, zwłaszcza jeżeli chodzi o wykończenie wnętrza
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 lata oba ksenony już strzeliły, w aso wymienione na gwarancji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic poważnego się nie dzieje
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
[l/100km]