Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Paweł, 9 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Naped 4x4 i ilośc elektronika sprawia, ze wypacza samochod drobne błędy w górach.
4,0
Całokształt
Auto jest w bardzo bogatej wersji wyposażeniowej, przeskok z mondeo 2005r jest ogromne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto sie nie psuje pod względem mechanicznym. Silnik po zaczipowaniu na 280 koni daje ogromną przyjemność z wyprzedzania.
4,0
Skrzynia biegów
Auto mam naszczescie w manualu, skrzynia precyzyjna, ale drążek stawia duży opór przy zmianie biegów, ale mam pewność ze bieg juz wrzucony.
5,0
Układ jezdny
Nie ma co tutaj do niego przyczepić, kierownica chodzi bardzo lekko, w trybie sport lekko ciężej, nie mam sie co tutaj do niego przyczepić.
Komfort
3,0
Widoczność
Tylna szyba bardzo mała, nic przez nią nie widać, tylko czujniki parkowanie ratują sytuacje.
4,0
Ergonomia
Za dużo przycisków, ale wtedy nie było jeszcze mody na upychanie wszystkiego w ekran nawigacji i dotykowy ekran.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto wyposażenie w przednią szybę atermiczną i rolety boczne sprawia ze klima na auto nie ,,wyje" trzyma chłód bardzo dobrze, wnętrze sprawnie sie nagrzewa, plus za fotele które grzeją i w tyłek jak i krzyż w plecach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ford mondeo sedan oferował wiecej miejsca, niestety turaj minus za małą przestrzeń szczególnie na tylnej kanapie.
5,0
Wyciszenie
Auto bardzo ciche, nawet przy prędkości 200km/h w aucie cicho, auto samo podgłaśnia radio, nie czuć prędkości przynajmniej przez wzrost hałasu we wnętrzu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie auta to koszmar. Wiem ze auto swoje waży, ma stały napęd 4x4 ale pali tyle co silniki o dużo większej pojemności. Auto zaczipowane na 280 koni, i 450 nm sprawia ogromną radość z wyprzedzania jednak ból przy tankowaniu jest ogromny. Całe szczescie że mam Opla w manualu, automat to tragedia z tego co wiem z opowiadań innych użytkowników, pozwala wkręcać silnik i zawstydzać najnowsze BMW 5 i x5 z 2.0 silnikami. Autostrada i prędkość 160km/h na tempomacie to spalanie koło 11l litra, spokojne miasto to wynik koło 13 litrów, prędkość 260 to nie powiem, komputer do 40l/100 spalanie pokazuje a potem nic wiecej, moze by nie drażnić poprostu i go nie sprzedać. Ogólnie jak ktos chce oszczędny silnik to odradzam benzyny w oplu, silnik 1,4 tez nie lepszy, trzeba go ciagle kręcić by mieć moc i pewność przy wyprzedzaniu, i spalenie w trasie wychodzi koło 14,5 gdy nie wleczemy sie za ciężarówkami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto w Max wersji poza szyberdachem i automatem, mozna juz kupić za rozsądne pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W aucie nic sie nie psuje, auto z polskiego salonu, brak listy usterek pomimo serwisowania do końca w ASO, no ale to był wymóg leasingu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback