Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Marcin, 10 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 57 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wygląd auta wiele wynagradza, fotele są wygodne ale to nie jest klasa buisnss jak sobie opel wyobraża :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : włącznik klapy tylnej
Układ hamulcowy : tarcze hamulcowe
4,0
Całokształt
Samochód dobry, stylistycznie spójny i dobrze prezentujący się na tle konkurencji - oprócz oczywiście mazdy 6. Wykończenie wnętrza zadowalające, dynamika dobra, spalanie przeciętne. Na pewno najładniejszy model opla w 2011r.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bezawaryjny, dość dynamiczny aczkolwiek masa auta powoduje, że nie odczuwam tej mocy, przyspiesza sprawnie od 2200 obrotów i spokojnie ciągnie do 5 tys, elastyczność silnika całkiem dobra, złego słowa o tym modelu ecoteca powiedzieć nie można
4,0
Skrzynia biegów
Zwykły manual, o dość krótkich skokach, potrafi delikatnie haczyć na zimnym silniku. Bezawaryjna.
3,0
Układ jezdny
Ciężki przód robi swoje, pomimo 4x4 auto jest zdecydowanie podsterowne. Wspomaganie kierownicy duże, nie czuje się istotnego oporu przy kręceniu, słaba informacja przekazywana z kół na kierownicę nawet w trybie sport.
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boku jest ok, do tyłu słabo ale to wynika ze specyfiki auta. Są czujniki parkowania więc nie ma problemu
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń. Liczba przycisków na desce duża ale wszystko dobrze rozmieszczone i czytelna - uważam, że nie ma co narzekać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dmuchawa wydolna, klimatyzacja dwustrefowa działa dość skuteczni, nawiewy na tylne siedzenia również są.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma tyle przestrzeni ile sobie zapragnie, pasażer z przodu również, z tyłu może brakować miejsca na głowę dla wysokich osób.
4,0
Wyciszenie
dość dobre, powyżej 140km/h delikatnie szumi ale nie przeszkadza to w rozmowie w aucie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie jest tanie w utrzymaniu. Spalanie oscyluje minimum około 10L/100km, przy dynamicznej jeździe do 14L/100 na autostradzie i do 16L/100km w mieście przy ostrej jeździe. Koszty części zamiennych również do bardzo tanich nie należą.
3,0
Stosunek jakość/cena
wydaje mi się, że jakość tego auta nie jest proporcjonalna do ceny. Auto jest za drogie. Przy pełnym wyposażeniu powinno być około 10k PLN tańsze niż jest obecnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regularnie jakiś ****rel się psuje. to przewód wspomagania,a to tarcze, a to włącznik tylnej klapy a to mata grzewcza. Niby nie zatrzymuje to samochodu ale powoduje, że jes się zbyt częstym gościem ASO jak na cenę tego auta.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback