Jestem zadowolony z auta. Praktycznie pancerne zawieszenie nic się tu nie dzieje niepokojącego a w ciągu 4 lat i 70 tys wymieniłem 2 sworznie metalowo gumowe za niewiele ponad 200 zł. Wszystko. Silnik - super. Cichy, niewiele pali jak na tak sporą masę auta, elastyczny. Trzeba pilnować regularnej wymiany oleju i filtrów. Nic się nie zadzieje. Niestety nie mogą tego powiedzieć o osprzęcie, ale cały czas mówimy o drobiazgach - zawór EGR, słynny gumowy wąż turbo, chłodniczka intercoolera, To się popsuło, lecz wymiana i koszt nie były mega obciążające poza ASO dla portfela. Poza tym 2x świece żarowe, 1x mikrostyk klapy bagażnika, oraz ostatnio siłowniki klapy + 2x przepalone żarówki. Skrzypiąca sprężyna pedału sprzęgła, dająca o sobie znać w wyższych temperaturach i żadne smarowanie tu nie pomaga. Ten typ tak ma. Super oświetlenie adaptacyjne!!!! Spory bagażnik, niezły system nagłośnienia. Ogólnie, gdyby nieco mniej ważył to byłby całkiem fajnym autem.
Wrażenia
5,0
Silnik
super
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
super
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]