240 000 i nic sie nie dzieje . wszystkie podzespoły orginalne , zadna zarówka sie nie spaliła . Generalnie auto spisuje się dużo lepiej niż było zakładane przy zakupię
BARDZO DUŻY POZYTYW
Wrażenia
5,0
Silnik
Ani kapki oleju nie bierze, dynamika spalanie jest nawet lepiej niż do 100000 km. Wymiana oczywiście częściej niż 20 kkm
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie i pewnie. Po wymianie oleju w skrzyni (wymiana dynamiczna ) delikatniej zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak nowe. Mam jednak wrażenie ze amortyzatory straciły pare procent ze swojej sprawności ( byś może jestem przewrażliwiony)
Wszystkie gumy, końcówki Ok, nie ma się czego czepiać'
Poprzeczne nierówności tak samo przenosi do środka jak na początku
Komfort
4,0
Widoczność
Tył jest małym problemem , ale czujniki załatwiają sprawę
5,0
Ergonomia
Nic nie drazni , nie męczy , wszystko wydaje się być pod ręką. Ilość przycisków nie przytłacza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak trzeba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca b. dobrze , pasażerowie juz tylko nie wyrośnięci lub dzieci , no i z tyłu tylko komfortowo 2
3,0
Wyciszenie
mógłby być dużo cichszy , to jest najsłabszy punkt opla
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tylko paliwo a i tak nie wiele
5,0
Stosunek jakość/cena
jestem kontent
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
grzechy wieku dziecięcego : tylna klapa sterownik , mata grzejna kierowcy , porysowane tarcze hamulcowe ( tylko na fabrycznych )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]