Układ hamulcowy
: Tarcze i klocki - na czymś serwis musi zarobić.
Silnik
: Osprzęt silnika - elektrozawór turbiny.
Układ elektryczny
: Mikro styk klapy tylnej, czujniki parkowania.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód od nowości - po 2 latach na pewno wymienisz, oczywiście nie mamy już gwarancji :tarcze,klocki /ten typ tak ma/,mikro-styk klapy tylnej,notorycznie pada elektrozawór turbiny co 15 tyś.km /objawiające się buczeniem pod maską przy obr.2000-2500/,źle zamocowany fabrycznie przewód wspomagania - ulega uszkodzeniu,tylne światła parują,czujniki parkowania - tył. Do tego należny doliczyć drogie przeglądy, akcje serwisowe /wykonywane tylko w okresie gwarancyjnym/ niwelujące błędy projektowe tego modelu w zakresie elektroniki.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]