Układ hamulcowy
: Hamulce chodź już po 45 tys km poszły do wymiany to samochód hamuje w mgnieniu oka. Systemy stabilizacji, duże tarcze i dobre klocki.. podstawa bezpieczeństwa
5,0
Całokształt
Jak pisałem już, jest to chyba najładniejszy i najdoskonalszy model marki OPEL jaki wyszedł.
Z ręką na sercu mogę każdemu polecić ten samochód.
Jeśli od auta wymagasz nienagannego wyglądu, lubisz jak ludzie oglądają samochód, chcesz aby nie wiele palił a był za razem pojemny i wygodny - bierz Insignie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Po przejechaniu od 10km do 50 000 km uważam że silnik w tym samochodzie jest b.dobry.
Co najważniejsze, bezawaryjny (odpukać), spalanie na trasie ( ok. 160 km/h ) 6.5l/100km, zaś miasto ok. 8.5 l/100km.
160 kM radzi sobie bardzo dobrze zarówno przy dużych obciążeniach jak i przy zwykłym eksploatowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zarzutów.
Bezawaryjna, cicha, twarda, ni to za krótka ni to za długa :).
Idealna :)
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny dobry ale nie rewelacyjny.
Auto trzyma się drogi dobrze, szczególnie w jeśli mamy zawieszenie flexride i wł. tryb sprot.
Minusem są czasem dziwne drgania na kierownicy..
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność... bez zarzutów.
Duże lusterka boczne i tylne, dobrze wyprofilowane okna boczne, belki i duża przednia szyba.
Minusem dla niektórych może być słaba widoczność przez tylną szybę samochodu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko długo się rozgrzewa i trzeba w zimie chwilę pomarznąć.
Jak już mamy 90C wszystko elegancko pracuje.
Podgrzewanie lusterek oraz szyb działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, dobrze wyprofilowane fotele, duża przestrzeń na nogi.
Minusem są siedzenia dla pasażerów... trochę twarde i sztywne.. oraz niski sufit..- dla wysokich spory problem
4,0
Wyciszenie
Diesel, Diesel i jeszcze raz Diesel..jeśli ktoś kupuje diesla to niech nie rząda ciszy.
Po za tym, bez zarzutów
Ekonomiczność
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to się mówi.. zawsze mogło być taniej.
Insignie można kupić już od ok. 80 tys do prawie 200 tys pln.
Pytanie tylko co chcesz mieć w wyposażeniu.
Ja wybrałem wersję sport z prawie wszystkimi dodatkami.. uważam, że cena jaką zapłaciłem mogłaby być o 15% niższa ale ...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po ponad 50 tys km samochód był 2 razu w salonie.
Pierwszy raz to padł po ok. 20 tys termostat - wymienili w 2h i wszystko jest ok.
Po ok. 45 tys trzeba było wymienić klocki hamulcowe z przodu - 2h w salonie i po sprawie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie kracząc po 50 tys km zero poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]