Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

azzurek, 12 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,33
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Hamulce chodź już po 45 tys km poszły do wymiany to samochód hamuje w mgnieniu oka. Systemy stabilizacji, duże tarcze i dobre klocki.. podstawa bezpieczeństwa
5,0
Całokształt
Jak pisałem już, jest to chyba najładniejszy i najdoskonalszy model marki OPEL jaki wyszedł. Z ręką na sercu mogę każdemu polecić ten samochód. Jeśli od auta wymagasz nienagannego wyglądu, lubisz jak ludzie oglądają samochód, chcesz aby nie wiele palił a był za razem pojemny i wygodny - bierz Insignie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Po przejechaniu od 10km do 50 000 km uważam że silnik w tym samochodzie jest b.dobry. Co najważniejsze, bezawaryjny (odpukać), spalanie na trasie ( ok. 160 km/h ) 6.5l/100km, zaś miasto ok. 8.5 l/100km. 160 kM radzi sobie bardzo dobrze zarówno przy dużych obciążeniach jak i przy zwykłym eksploatowaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zarzutów. Bezawaryjna, cicha, twarda, ni to za krótka ni to za długa :). Idealna :)
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny dobry ale nie rewelacyjny. Auto trzyma się drogi dobrze, szczególnie w jeśli mamy zawieszenie flexride i wł. tryb sprot. Minusem są czasem dziwne drgania na kierownicy..
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność... bez zarzutów. Duże lusterka boczne i tylne, dobrze wyprofilowane okna boczne, belki i duża przednia szyba. Minusem dla niektórych może być słaba widoczność przez tylną szybę samochodu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko długo się rozgrzewa i trzeba w zimie chwilę pomarznąć. Jak już mamy 90C wszystko elegancko pracuje. Podgrzewanie lusterek oraz szyb działa bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, dobrze wyprofilowane fotele, duża przestrzeń na nogi. Minusem są siedzenia dla pasażerów... trochę twarde i sztywne.. oraz niski sufit..- dla wysokich spory problem
4,0
Wyciszenie
Diesel, Diesel i jeszcze raz Diesel..jeśli ktoś kupuje diesla to niech nie rząda ciszy. Po za tym, bez zarzutów
Ekonomiczność
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak to się mówi.. zawsze mogło być taniej. Insignie można kupić już od ok. 80 tys do prawie 200 tys pln. Pytanie tylko co chcesz mieć w wyposażeniu. Ja wybrałem wersję sport z prawie wszystkimi dodatkami.. uważam, że cena jaką zapłaciłem mogłaby być o 15% niższa ale ...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po ponad 50 tys km samochód był 2 razu w salonie. Pierwszy raz to padł po ok. 20 tys termostat - wymienili w 2h i wszystko jest ok. Po ok. 45 tys trzeba było wymienić klocki hamulcowe z przodu - 2h w salonie i po sprawie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie kracząc po 50 tys km zero poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback