Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Piotr, 13 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Automat z możliwością trybu manualnego i zmienna sztywność zawieszenia - to daje przyjemność z jazdy.
5,0
Całokształt
Nadal cieszę się z jazdy tym samochodem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bez zarzutu, do pierwszego przeglądu serwisowego 30tys km nie ubyło oleju, zachowanie silnika silnie zależy od jakości paliwa.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna pracuje bez zarzutu, skoordynowana z flexi-drive - rewelacja, do tego można się pobawić w ostrzejszą jazdę po przełączeniu na tryb ręczny.
5,0
Układ jezdny
Po 30tys km nie stwierdziłem usterek, dobrze i pewnie prowadzi się na zakrętach, Często wykorzystuję zmienną sztywność zawieszenia - to jak jazda różnymi samochodami. Z oponami Dunlop winter 3D idealnie trzyma się na śniegu.
Komfort
4,0
Widoczność
Zarysowany tylni lewy bok o latarnię po 5tys km mówi wszystko. Wymaga uwagi, i uczy pokory przy manewrowaniu na wstecznym. Przy jeździe do przodu OK.
4,0
Ergonomia
W tym aucie jadąc w długą trasę po prostu miło spędza się czas. Zazwyczaj jadę sam lub w 2 osoby, nie mam opinii z długiej trasy na tylnej kanapie. Kiepskie nagłośnienie z radia w wersji podstawowej, nie polecam.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Komfort w każdych warunkach - od mrozów do upałów. Opcja dodatkowego nagrzewu w niskich temperaturach pozwala w 5 min odszronić szyby do jazdy bez ich skrobania przy -10st.C
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie przestrzeni jest w sam raz, przednia konsola jest pięknie zaprojektowana co stwarza wrażenie przytulności, wręcz umeblowania wnętrza. Wyższe osoby na tylnej kanapie mogą mieć za nisko podsufitkę.
4,0
Wyciszenie
Słychać pracę silnika (diesel), radia da się słuchać do 160 km/h. W czasie jazdy nie pojawiają się nieprzyjemne dźwięki przy żadnej z prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obawiałem się zużycia paliwa przy automatycznej skrzyni biegów, ale przeżyłem miłą niespodziankę. Zużycie paliwa silnie zależy od jego jakości. Najniższe zużycie (na trasie powyżej 100 km) miałem w Niemczech przy prędkości 100 km/h zużywał 5,0 l/100 km, w Polsce zależnie od paliwa - na trasie od 5,5 l/100 (Orlen Verva)do 7,4 (przypadkowe tankowanie). W mieście bez stania w korkach 9,0 l/100. Spełnia moje oczkiwania jak na automat.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość auta podsumuję po 150 tys km. Jakość nagłośnienia w wersji podstawowej powinna być lepsza. Cena - z wyposażeniem jakie mam nie znalazłem tańszego samochodu w tej klasie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 30tys km jedyna usterka - brzęczy obramowanie górnej lampy wewnątrz samochodu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 30 tys km brak poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback