PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ . BARDZO PIĘKNE AUTO , KTÓRE NIESTETY JEST BARDZO KIEPSKIE PRZY BLIŻSZYM POZNANIU , WOŁOWATE , SZTYWNE ,NIEWYGODNE MAŁO MIEJSCA DLA PASAŻERÓW I B.MAŁY BAGAŻNIK , PONADTO Z USTERKAMI KTÓRYCH SERWIS NIE ZAMIERZA USUNĄĆ
Wrażenia
3,0
Silnik
WOŁOWATY ALE MOŻE TO WYNIKAĆ ZE ZŁYCH PRZEŁOŻEŃ , CIĘŻKO I Z TRUDEM WCHODZI NA OBROTY , PRZEŁOŻENIA III i IV BIEGU STANOWCZO ZA DŁUGIE
3,0
Skrzynia biegów
JEDYNKA I DWÓJKA WCHODZI WOLNO I WYMAGA SIŁY
3,0
Układ jezdny
ZBYT TWARDY
Komfort
3,0
Widoczność
DO TYŁU FATALNA
3,0
Ergonomia
NIE MOŻNA USTAWIĆ W ŻADEN SPOSÓB PRAWIDŁOWO FOTELA FOTEL TWARDY I NIEWYGODNY , WSZYSTKIE NAJMNIEJSZE NIERÓWNOŚCI CZUJE SIĘ W KRĘGOSŁUPIE
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA DO 2 SŁABA , POWYŻEJ 2 GŁOŚNA , KLIMATYZACJA WŁĄCZA SIE SAMA POMIMO ,ŻE NA WYŚWIETLACZU JEST WYŁĄCZONA
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU PRZECIĘTNIE , CHOCIAŻ CZUJE SIĘ DACH NAD GŁOWĄ ,NIE WIDAĆ ŚWIATEŁ NA SKRZYŻOWANIACH PONIEWAŻ WZROK MA SIĘ NA WYSOKOŚCI DACHU . NATOMIAST Z TYŁU FATALNIE , NIE MA MIEJSCA NA NOGI I MOŻNA MIEĆ WZROST MAKSYMALNIE 160 CM
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PONIŻEJ OCZEKIWAŃ - PORÓWNUJĘ Z BUSEM KTÓRYM JEŻDŻĘ NA CODZIEŃ SILNIK W BUSIE 2,0 DIESEL 130 KM ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA DOKŁADNIE TAKIE SAME TZN. 7,8 L/100 KM JEDYNIE NA TRASIE PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH OPEL JEST LEPSZY O 1,O L/100 KM !!! BUS OCZYWIŚCIE MA MNIEJSZĄ PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNĄ (170 KM/H) NATOMIAST JEST ZDECYDOWANIE BARDZIEJ DYNAMICZNY
3,0
Stosunek jakość/cena
DODAJĄC KILKA TYS.ZŁ (MÓJ OPEL KOSZTOWAŁ PRAWIE 130 TYS.ZŁ) MOŻNA KUPIĆ CACKO , NIE WIEM DLACZEGO STRACIŁEM ROZUM I KUPIŁEM TO BADZIEWIE - BO JEŻELI FABRYCZNE WYPOSAŻENIE NIE DZIAŁA I NIE SĄ W STANIE TEGO NAPRAWIĆ TO TO JEST BADZIEWIE I TO WYĄTKOWE !
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
KUPIŁEM SAMOCHÓD Z NAWIGACJĄ FABRYCZNĄ ZA ŁADNYCH KILKA TYS. ZŁ , KTÓRA ŻLE DZIAŁA TZN.NIE PRZYJMUJE NAZW MIEJSCOWOŚCI LUB WYŚWIETLA KOMUNIKAT ŻE NIE MA TAKIEJ MIEJSCOWOŚCI NA MAPIE CHOCIAŻ SĄ TO MIEJSCOWOŚCI DUŻE LUB NAWET MILIONOWE - NATOMIAST POKAZUJE JAKIEŚ DUPERELNE WSIE O KTÓRYCH NIKT NIGDY NIE SŁYSZAŁ W SERWISIE POINFORMOWANO MNIE , ŻE REKLAMACJĘ MOGĄ PRZYJĄC NATOMIAST NIE NAPRAWIĄ BO NIE SĄ W STANIE - PO PROSTU TRAGEDIA , OPEL MA KLIENTÓW W 4-LITERACH
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ATERMICZNE SZYBY TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO - WNĘTRZE TAK SIĘ NAGRZEWA JAK KOLEKTOR SŁONECZNY TZN.PARZY PRZY DOTKNIĘCIU DESKI CZY KIEROWNICY NAWET PRZY POCHMURNEJ POGODZIE
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]