Karoseria
: Design tego auta jest bezbłędny. Szkoda że na naszych drogach się nie da jeździć komfortowo na 20\' bo na pewno bym je zamówił
5,0
Całokształt
Zakochałem się już na reklamie przed wprowadzeniem do sprzedaży.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładnie się zbiera. Szybko reaguje na wciśnięcie gazu. Bardzo elastyczny silnik i wcale nie pracuje głośno na zimnym silniku jak twierdzą niektórzy. Jeździłem całą masą różnych samochodów i mam porównanie.
5,0
Skrzynia biegów
Duży plus za 6 bieg. Biegi wchodzą pewnie i bez najmniejszych oporów.
5,0
Układ jezdny
Jeden z mocniejszych punktów tego auta. Prowadzi się pewnie i stabilnie. W Insigni wchodzę zakręty nieco szybciej nież normalnie bo to czysta przyjemność.
Komfort
5,0
Widoczność
Testowałem na różnych drogach. Nawet pzy 60km/h po kocich łbach jest bardzo przyjemnie.
5,0
Ergonomia
Wszytko łopatologiczne. Super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemu się grzeje i chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przyznam się że nie siedziałem na tyle od czsu wizyty w salonie przed kupnem. Jeżdzę nim sam i czasem z żoną jak gdzieś razem jedziemy.
5,0
Wyciszenie
Super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dokładnie nie wiem ile pali ale nie jestem gościem na stacji co 2 dni. Po Łodzi ok 8 a nie mam lekkiej nogi. Ciężko mi też napisać ile pali na trasie przy oszczędnej jeździe bo nie wiem co to takiego. Zawsze jadę najszybciej jak się da na danym odcinku.
5,0
Stosunek jakość/cena
W promocji za 115000 zł full wypas Za takiego samego passata cc podliczyli mnie na 1700000. W sumie to miał ten passat nawet mniej bajerów
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
[l/100km]