Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Darek, 15 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie poprostu rewelka nawet na 19 calowych felgach nic nie czuc, 3 tryby ustawiania zawieszenia do przydatne rozwiazanie, do tego inne zachowanie auto podczas szybkiego wyprzedzania powoduje ten manewr bezpiecznym, tryb sport rewelacj twardo i pewnie w zakretach, tryb comfort daje mozliwośc bardzo komfortowego podrózowania naet na tak duzych kolach i niskim profilu
5,0
Całokształt
Nigdy jakoś do Opla nie byłem przekonany ale widząć pierwszy raz model Insignia i zmianilem to zdanie na pozytywne, postanowilem to auto kupic jak się nim przejechalem, zobaczylem jak sie prowadzi, jak jest dobrze wykonany, materialy są na bardzo wysokim poziomie. Auto jest zaskakujaco dobre nie spodziewalem sie tego i jest to miłe zaskoczenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
To co mnie uzekło to kultura pracy silnika 2.0 160 kM jest wystarczajace na te gabaryty auta, elastyczność rozniez bardzo dobra szczegolnie 3 bieg, nie maproblemów z wyprzedzaniem nawet na nieco wyzszym biegu auto chetnie sie wkreca i szybko nabiera prędkści.
5,0
Skrzynia biegów
Z lekkim oporem, co nadaje temu auto sportowego zacięcia. Praca skrzyni jest zadawalająca, biegi nawet podczas bardzo szybkiej zmiany wchodza bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
To kolejny z rzeczy która mnie uzekła, to nie Opel, a jednak, kontakt auta z podozem jest przewidywalny, auto zacheca do sportowej jazdy po kretej drodze, nie zachowuje się przy tym nie pewnie, kierowca ma w pełni kontakt nad autem.
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc w przód i na boki bardzo dobra gorzej z widocznoscią do tyłu.
5,0
Ergonomia
Troche przycisków na kosoli środkowej, ale po krótkim zapoznaniu sie z opaska na oczach mozna wszystko odruchowo znaleść, ergonomia zadawalająca chodź an pierwszy rzut oka tak nie wygląda ale niczym nie odbiega od VW/Audi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, klimatyzacja pracuje sprawnie i szybko chłodzi auto nawet podczas duzych upalów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak z przodu ilosć miejsca rozpieszcza razem z możliwosciami ustawienia foteli nawet dla wysokich osob, tak z tyłu troche ciasnawo, teraz żałuje ze nie poczekalem na kombi jednak miejsca jest tam wiecej szczegolnie nad głowa.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie na wysokim poziomie, dosłownie jadąc Insignia ma sie wrazenie jak by sie jechało w aucie wyzszej klasy, jest naprawde cicho,silnika nie slychać jedynie przy wyzszych obrotach zaczyna byc slyszalny, nawet jazda z predkościami w granicach 150-190 wyciszenie w porównaniu z konkurencja jest znacznie lepsze,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w pełni akceptowalne, jakas opinia była ze pali za dużo - totalna bzdura, ktos pojecia o jeździe nie ma i nie wie ze po za 1 biegiem są też inne, zuzycie oleje każde auto bieze ale to przesada ze litr oleju na 1000 kM, moje mondeo mialo ponad 270 przejechane i nic nie bralo (od wymiany do wymiany zero dolewki) brat ma vectre C 1.9 CDTi i ma ponad 230 tys i z autem sie nic nie dzieje tez bez dolewki oleju, a mondeo szwagier jeździ dalej i jest wszystko wporządku, ktoś straszne bzdury pisze nie majac pojecia.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonała w klasie, rywale Insigni to tylko Citroen i Ford bo VW się pogorszył w jakości i niezawodności
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Hatchback