Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Dawid, 5 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Po roku czasu,po uzytkowaniu samochodu wiem o nim bardzo duzo,zaczne od wad,fabrycznie uszczelka smoka wytrzymuje okolo 3 lat,po 3 latach uszczelka smoka robi sie twarda,olej nie trzyma cisnienia,niedopilnowanie sprawy konczy sie komunikatem o niskim cisnieniu oleju,nastepnie zatarty silnik,trzeba pinowac,druga wada jest dpf,w jezdzie po miescie zapycha sie bardzo szybko,nawet kontrolujac poziom przez obd i aplikacje oraz pilnujac wypalania zaczely sie problemy,czyszczenie oraz regeneracja na niewiele sie zdaly,pomoglo usuniecie dpf mechanicznie i z oprogramowania,osatnia sprawa to slaba skrzynia biegow,regularne wymiany na dobry olej np Fuchs trzymaja ja w dobrym stanie,jesli zalatwimy wszystkie te sprawy samochod oferuje naprawde duzy komfort,dobre spalanie,ladny samochod za nie duze pieniadze
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback