Auto kupiłem leasingu na firmę, z założenia miało robić dużo km i być w miarę nieawaryjne. wyszło i jedno i drugie. Okazało się że Insignia to strzał w 10, w tym silniku 1030Konnym spalanie niższe niz w 160 a przy pokonywaniu dużych odległości to suma sumarum zawsze oszczędności. Auto w środku wykonane z wytrzymałych materiałów, nawet po 200 tyś wszystko jest w normalnym stanie. Silnik bardzo dobrze znosi cięzką nogę i pilnowałem tylko co rocznego przeglądu z wymiana oleju. Jedna wada rzuciła się w oczy, mały zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, wchodzi ponizej 4l co powoduje ze na dłuzszych trasch czsami tzreba było dolewać, zwaszcza w zimie. Po zakończonym leasingu bez mrugnięcia okiem pozostawiłem auto w firmie. W trakcie tych kilku lat przytrafiła się jedynie jedna ponadprogramowa usterka :) wymiana przedniej szyby, kamień spod cieżarówki spowodował spory odprysk akurat w polu widzenia kierowcy. podsumowując bardzo dobre auto w stosunku cena do jakości i do tego bezawaryjne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik żwawy, 130km wystarczająca moc do swobodnej jazdy, z umiarkowanym apetytem na ON,
5,0
Skrzynia biegów
dobra skrzynia 6 biegowa z dłuugim szóstym biegiem, w sam raz na trase
4,0
Układ jezdny
dobrze tłumi nierówności, i dosyć wytrzymały jak na nasze polskie warunki.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność ok. do tyłu kwestia przyzwyczajenia
5,0
Ergonomia
ok, wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie auto stosunkowo szybko nabiera temperatury. Klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duże auto, tutaj wszytsko ok
4,0
Wyciszenie
długa jazda nie męczy, diesel zawsze mruczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super. ceny części na polską kieszeń.
5,0
Stosunek jakość/cena
jak najlepiej,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prkatycznie brak, po przesiadce z auta francuskiego, miłe zaskoczenie żadnych mrugających kontrolek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
[l/100km]