Jeśli Insignia to tylko w wersji Cosmo z silnikiem co najmniej 160 KM. Słabo wyposażona Insignia z silnikiem 130 KM to porażka. Słabe wyposażenie z tym wyświetlaczem od kalkulatora to żart w aucie tej klasy.
Wrażenia
2,0
Silnik
130 KM to zdecydowanie za mało w stosunku do masy auta. Raz w trasie silnik nagle wyłączył mi się na autostradzie, po prostu zgasł, co skutkowało oczywiście zablokowaniem wspomagania, hamulców itp. Po uruchomieniu pracowała jak stary Żuk. Assistance, serwis i co? I nic, nic nie stwierdzono. Samonaprawienie :). Do dziś nie wiem co to było.
2,0
Skrzynia biegów
Długie przełożenia jak w Ikarusie. Przy przełączaniu na wsteczny haczy. Mało trwałe sprzęgło.
2,0
Układ jezdny
Fatalny. Podatna na podmuchy boczne, beznadziejna w zakrętach.
Komfort
2,0
Widoczność
Z tyłu w zasadzie nic nie widać.
2,0
Ergonomia
Tragedia. Milion przycisków, do tego idiotycznie rozplanowanych. Pół roku zajęło mi zapamiętanie co gdzie jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja strefowa daje radę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOTEC 130KM 96kW
[l/100km]