Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Tomek, 7 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160KM 118kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160KM 118kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto całkiem poprawne wersja COSMO, jeździłem różnymi autami tej klasy i nie zauważam znaczących różnic pomiędzy nimi natomiast jakieś niewielkie są to rzecz normalna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca silnika bardzo dobra nie jest on zbyt mocny, ale też ciężar auta ponad 1700kg robi swoje. Jest bardziej słyszalny w kabinie od innych pojazdów którymi jeździłem, ale tylko gdy jest zimny. Denerwuje trochę system start/stop straszna głupota to moje zdanie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag, 1i 2-gi bieg mają krótkie przełożenie, ale tak też było w innych skrzyniach 6 biegowych. Natomiast 6 bieg ma dobre przełożenie do jazdy w trasie przy prędkości ok. 140 km/h jest ok. 2000 tys. obrotów inne auta kręciły większe obroty.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry porównywalny do Forda Mondeo mk IV który moim zdaniem ma bardzo dobre zawieszenie, może tylko troszkę twardszy bardzo dobrze sprawuje się w "trasie".
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort jest zbliżony do pozostałych aut tej klasy w fotelach siedzi się wygodnie, przy prędkościach powyżej 140 km/h zaczyna robić się trochę głośniej, widoczność bardzo dobra do przodu i do tyłu tak jak i w innych autach nie widzę wielkiej różnicy, ale ja cofam na lusterka wsteczne.
5,0
Ergonomia
Nie narzekam na mnogość przycisków, wszystko zostało ustawione tak jak mi odpowiada i podczas jazdy nie bawię się szukając "kwadratowych jajek" na konsoli tylko koncentruje na prowadzeniu auta.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest bardzo dobrze nie mam uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie miejsca jest wystarczająco, wiadomo że są większe i mniejsze auta. Do tyłu wysokie osoby wsiadając muszą uważać na głowę.
4,0
Wyciszenie
Tutaj jest bardzo podobnie jak pojazdach segmentu "D" może rzeczywiście oplowski diesel pracuje troszkę głośniej gdy jest zimny, ale dramatu nie ma i porównania do starych generacji diesla są przesadzone.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są marki pojazdów generujące większe koszty. Opel tutaj wypada raczej tanio to dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu używanego może być trochę wyższa od innych pojazdów tej klasy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie przytrafiła mi się żadna usterka wynikająca z winy auta, profilaktycznie został wymieniony uszczelniacz smoka pompy olejowej będący wadą tych silników, ale u mnie stary był dobry.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback