Przeniesienie napędu
: Dwumasa jest kosztowna lemingi
3,0
Całokształt
Nie kupiłbym tego auta po raz kolejny .I tej marki .Niby auto duże z zewnątrz ,a w środku klaustrofobia zwłaszcza z przodu. Już w poprzednim golfie VI kombi było więcej miejsca z przodu , niż w w insignii . Krótko mówiąc Opel pozostanie Oplem i nie zanosi się ,żeby była to marka prestiżowa i niezawodna. Bo ciągle trzeba usuwać usterki . A to pompy wspomagania ,a to węża od turbiny ,dwumasę gówniane plastiki kluczyka ,przekaźniki . W środku skrzypi plastikiem jak w starym miejskim Ikarusie MPK.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak jest moc ,to żłopie jak słoń Trabalski wodę
3,0
Skrzynia biegów
Biegi dziwnie wchodzą .Nie ma sztywności lewara podczas wbijania biegów
4,0
Układ jezdny
Jest poprawny ,ale bez szału .
4,0
Karoseria
Co z tego ,że nowoczesna ,gdy klaustrofobia w środku
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba z racji sylwetki tego auta
3,0
Ergonomia
Nie wiem co za debil wymyślał te wszystkie przyciski w tym aucie . Jak w studiu nagrań ;-) Zobaczcie sobie Volvo mp V50 w środku ,to bedziecie wiedzieli o co kaman
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawne ,ale bez fajerwerków . Opel daje radę
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Klaustrofobia wnętrza .
3,0
Wyciszenie
Jak na traktor klasy rzekomo premium , to słabo . Ale gdy ktoś lubi odgłos traktora ....
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z racji usterek większe niż u konkurencji
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie polecam za te PINIĄDZE . Kupcie cokolwiek innego lemingi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe . Zawsze coś na początek miesiaca ;-) z nowości
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Koło dwumasowe , wąż do turbiny , zatarty zacisk tylnego hamulca zerżnął tarczę
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
[l/100km]