Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Wysoki Bolek, 11 lat temu
Silnik 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 44 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
2,31
45% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : ładny kształt zewnętrza, który jednal wymusza ograniczenia wnętrza (ciasnota)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Żarówki co tydzień
Karoseria : Klapa tylna - nie domyka się cyklicznie
Silnik
2,0
Całokształt
Przerost formy nad treścią. Napchane różnych bajerów, które denerwują, a podstawowe parametry pojazdu są nie do przyjęcia. Prowadzenie, komfort do bani.
Wrażenia
2,0
Silnik
Hałas jaki generuje ten silnik niszczy uszy ale harmonizuje się z ogólnie kiepskim wrażeniem prowadzenia.
3,0
Skrzynia biegów
Ciężko wpycha się kolejne biegi. W porównaniu do poprzednio jeżdżonej Skodziany Superb to męczarnia. Chociaż mięśnie nie zastygną podczas jazdy.
2,0
Układ jezdny
Twardy, wszystkie dziury w warszawskich drogach czuć w plecach. Chyba jedyny element amortyzujący to opony. Auto myszkuje po jezdni. Cały czs trezba bardzo skupiać się żeby nie walnąć w latarnię.
Komfort
1,0
Widoczność
Dobrze widać tylko prosto do przodu. Do tyłu nic nie widać bo lufcik z tyłu jest mikroskopijny. Lusterka boczne beznadziejnie ścięte, ograniczają zakres obserwacji.
1,0
Ergonomia
Tragedia! Każdego guzika (a jest ich od groma) trzeba szukać godzinami. Czerwone podświetlenie guzików jest nieczytelne. Poza tym jest ich za dużo i logika ułożenia jest beznadziejna. W środku między zegarami jest czerwony wyświetlacz, który wali po gałach. Jak chcę go sciemnić to ściemnia się również ekran z nawigacją i tam znowe nic nie widzę. Ten czerwony wyświetlacz wyświetla mnóstwo jakichś nikomu niepotrzebnych informacji, odwracających uwagę. Nawigacja - powolna!! Ekran odświeża się za wolno jak stary telewizor. Wkurzające. Na tunelu środkowym znajduje się multifunkcyjna gała, którą podobno można obsługiwać telefon, navi, radio itp. Umieszczona jest tak nieszczęśliwie, że podczas zmiany biegów rękaw marynarki czy kurtki zachacza o nią i przełącza funkcje na zupełnie randomiczne. I wiele wiele innych wkurzających drobiazgów.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyluje i grzeje. Brak porządnego ogrzewania przedniej szyby. Ten super-nadmuch na szybę tylko hałasuje a nie pomaga.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To właściwie auto dwuosobowe. Z przodu OK - z tyłu ciasno, nisko a nogi trzeba sobie uciąć w kolanie.
3,0
Wyciszenie
Jak na flagowe auto Opla to jest głośno. Porównując do Skody Superb to jest fatalnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żłopie jak pies wodę. Około 8l/100. Jak na ropniaka - porażka. Skodziana - było 6.5l/100. A nogi nie nadużywam.
2,0
Stosunek jakość/cena
Całe szczęście że opel daje duże upusty bo inaczej to trzeba by sobie strzelić w potylicę z dmuchawki.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na Opla to nawet ok. Drobiazgi się sypią ale z poprzednimi Oplami to jest poprawa.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie odpukać nic nie odpadło.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback