zeby podsumowac w paru zdaniach:
- auto jest ladne ale nie ma sportowego charakteru (zawieszenia)jakby sugerował wyglad
- pakowny bagażnik
- do tej mocy silnika polecam automat
- słąby system audio niestety
Wrażenia
4,0
Silnik
wysoki moment obrotowy w dosc szerokim zakresie, czyli 350 NM naprawde daje rade na autostradzie. na autobahnie mozna spokojnie jechac ze stała predkoscia 200 kmh. wada jest jednak nie za dobra elastycznosc do jazdy w miescie
3,0
Skrzynia biegów
zaledwie przecietna. wymaga troche siły. polecam automat
4,0
Układ jezdny
nie jest to auto \"sportowe\" mimo takiego wygladu ale i tak na polskich dziurach zupełnie przzwoicie. jezdziłem wersja bez mozliwosci zmiany charakterystyki zawieszenia
Komfort
3,0
Widoczność
niby dobrze a jednak - z tyłu wiadomo jak to w hatchbacku - czyli słabo. natomiast z przodu słupki tez troche za szerokie. bobrze ze czujniki sa tu w standardzie.
4,0
Ergonomia
dobrze ale jest kilka szczegółow które GM powinno poprawic np. kierownice - jakos wybitnie mi nie lezała, fotele tez niby regulowane we paru miejscach ale jakos trudno mi było znalezc optymalne ustawienie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo efektywna i zimą i latem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo sporych rozmariów przestrzenie w srodku nien jest za duzo bo kokpit jest mocno zabudowany. z tyłu w hatchbacku miejsca na głowe raczej dla ludzi do 170 cm wzrostu.
4,0
Wyciszenie
generalnie OK ale teraz przesiadłem sie do Citroena C5 i dopiero tutaj jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 160 hp to naprawde super.
w miescie - 7,5
trasa w polsce przecietnie ca 6 litrów - przy raczej szybkiej jezdzie.
na niemieckiej autobahnie duszac ile fabryka dała - nieco ponad 8-9 litrów
4,0
Stosunek jakość/cena
moj kosztowal 85 netto z rabatem flotowym. w tej cenie
+ fotele sterowane elektrycznie
+ połskórzana tapicerka
+ wielkie alufelgi
+ reflektory skretne ksenonowe
+ sporo autmomatyki czujniki deszczu, zmierzchu etc
brak: bluetootha,
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto słuzbowe i uzytkowane bardzo intensywnie przez nieco ponad rok:
1. nieustaniie wypadający zawias plastikowej pokrywy bagażnika
2. komputer pokladowy czesto mówi ze masz jechac na serwis zaraz po wizycie na przegladzie wlasnie - nie do usuniecia nawet po 2 resetach komputera
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.raz zerwanie (rozwarstwienie) paska klinowego - miesciac po przglądzie na trasie w szczerym polu...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
[l/100km]