Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Wachowsky, 4 lata temu
Silnik 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 208 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW 2012-2013 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zbiera się :))
Układ hamulcowy : Nawiercane tarcze robią robotę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Samochód godny polecenia, lecz oczywiście jak w każdym aucie można dostrzec pewne wady. Trochę drażnią jak na tą klasę auta skrzypiące plastiki. Zastanawiałem się nad 160km, a BiTurbo 195km i taki mi się właśnie egzemplarz trafił w autmacie. Automat nie jest idealny, ale za to pancerny jak się go dobrze eksploatuje. Trochę szarpie przy redukcjach, ale wgranie nowego softu i po problemie. Spalanie dość zadowalające, ale mogłoby być ciut niższe, no ale w końcu 1700kg to trochę jest. W mieście: 9-9,5l , Trasa: 6-6,5l. (Mam ciężką nogę, także to sprawa indywidualna) Te 200 koni sprawia przyjemność z jazdy, nie jest jakimś demonem prędkości, ale do wygodnej i bezpiecznej jazdy wystarczy :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość głośny, jak to każdy diesel Opla. Ale przy wysokich obrotach fajnie mruczy.
3,0
Skrzynia biegów
Tutaj jeśli chodzi o wygodę to wygodą jest to, że jest automatyczna, ale do DSG jej niestety daleko, szarpie przy redukcjach, najbardziej z 4 na 3. Podobno wgranie nowego softu niweluje to, także będę próbował.
5,0
Układ jezdny
18 calowe koła to idealne rozwiązanie dla tego auta, szeroki laczek 245 daje poczucie bezpieczeństwa przy wysokich prędkościach i ładnie wchodzi w zakręty.
5,0
Karoseria
Wszystko git, zero rdzy.
Komfort
4,0
Widoczność
Sztywno, ale przesiadłem się z BMW, więc dla mnie i tak jak na tapczanie :))
4,0
Ergonomia
Jak to w tych Oplach, guzików od cholery, ale ja to lubię i połapałem się w tym wszystkim siedząc na miejscu pasażera w 15min i jest jest git.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj ogromne zdziwienie i duży plus. Klimatyzacja w dni po 30+ stopni chłodzi auto w około 5min i już jest chłodno w aucie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wszystko git, tył również. Ustawiony fotel kierowcy (182cm) pasażer z tyłu 190cm i nie narzeka na brak miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy 160km normalnie się rozmawia w aucie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja ocena może być nieobiektywna, ponieważ przesiadłem się z BMW gdzie za rozrząd płaci się 12k w ASO, a tutaj około 1k z pompą wody.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 8 letnie auto w pełnym wyposażeniu zapłacić 25k, śmiech na sali. Polecam bardzo, ja jestem zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie wszystko git.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak, stąd jedna gwiazdka.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Hatchback