Karoseria
: MIAŁEM WSZYSTKIE MODELE OPLA OD NOWOŚCI KADET 1,3/1,6D ASTA 1/2/3/4 VECTRA ISIA
TO JEST KONIEC - CZAS NA PRAWDZIWY SAMOCHÓD
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Przeniesienie napędu
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
NA POCZĄTKU KUPUJĄC SAMOCHÓD ZA 150.000 BAJER
POTEM ROZCZAROWANIE ,ŻE CHYBA TO NIE JEST WARTE TEJ KASY
I KOSZTÓW EWENTUALNYCH NAPRAW OD KTÓRYCH SIĘ NIE UCIEKNIE ,BO PO CO SIĘ KUPUJE TAKI SAMOCHÓD !
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
ZMIANA BIEGÓW - TO JEST ZAŁAM - 2 BEZ PROBLEMU TO CUD
SERWIS MÓWI TAK TO JEST I WYMIENIA OLEJ NA SPECJALNY
ZALECANY PRZE OPLA CZYLI TEMAT ZNAJĄ
3,0
Układ jezdny
PRZY TEJ MOCY SILNIKA RĘCZNA SKRZYNIA TO PORAŻKA
SPRZĘGŁO DOSTAJE OSTRO PO D...NO I KOŁO DWUMASOWE !
PROBLEM Z NAPĘDEM NA 4X4 PONIEWAŻ PRZY SPORTOWEJ JEŻDZIE WYRABIAJĄ SIĘ PÓŁOSIE ,POTEM REDUKTOR ITD
NOTABENE UMIEJSCOWIENIE REDUKTORA NAPĘDU TO PORAŻKA
PONIEWAŻ JEST TO NAJNIŻEJ POŁOŻONY ELEMENT PODWOZIA -
KOSZT OK 8500 ZŁ /PÓŁOŚKI TO KOSZT 4000 ZA 1 SZT /
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
SŁABA WENTYLACJA TYLNEJ PRZESTRZENI NADWOZIA
/ZAPAROWANE SZYBY/- ZABAWY Z USTAWIENIEM KLIMY NIC NIE DAJĄ
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZÓD SUPER TYŁ BARDZO NISKO DACH - UDERZA SIĘ GŁOWĄ
TRZECIA OSOBA Z TYŁU TYLKO DZIECKO LUB KTOŚ SZCZUPŁY
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
UDERZENIE W KAMIEŃ KOSZT 18000 ZŁ
REDUKTOR PRZEKŁAD KIEROW KATALIZATOR
WYROBIONE PÓŁOSI I REDUKTOR 16000 ZŁ
PRZY 17000 KM WYMIANA SPRZĘGŁA I KOŁA DWUMASOWEGO
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
[l/100km]