Samochód tylko ładnie wygląda , 2 lata myślenia co jeszcze trzeba poprawić lub naprawić lub co dziś mnie zaskoczy z elektryką np nie wyłączy się radio czy może jednak samo w czasie jazdy zgaśnie i już się nie włączy , zacinający się nawiew na szybę, tylna szyba raz grzeje raz nie , można by jeszcze wymieniać. Jeżeli chodzi o silnik 1.8 140km jest ok na tyle dobry że jeszcze mnie nie zawiódł ale koszty utrzymania to co innego . Skrzynia biegów m32 padła , koła zmiennych faz rozrządu, dwumasowe koło.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zawsze odpala , zawsze jest gotowy do jazdy , jeszcze mnie nie zawiódł
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów m32 padła 1800 naprawa i dalej nie jest ok , mało precyzyjnie wchodzą biegi .
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Piękna piękna jeszcze raz piękna na tym koniec , oznaki korozji w miejscach gdzie nie powinno jej być . Polecam przed zakupem strawić doły drzwi , rogi tylnej klapy , progi . Parujące lampy przednie jak i tylne .
Komfort
3,0
Widoczność
Twarde fotele lecz sporo ustawień . Sztywny na zakrętach. Na trasy może być
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zacinający się nawiew
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Tu jest lipa straszna
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Sprzedałem Laguna III która była extra za 15 tys a kupiłem tego opla za 26 tyś i żałuję
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]