Inne
: Jakość wykonania, design. Poprostu mi sie podoba i wyglądem pretenduje do wyższej klasy (premium).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: nieszczelności przy drzwiach kierowcy, objawia się
4,0
Całokształt
Silnik 1.8 uważam za niedopracowany.To moje drugie auto. Jestem trochę skażony osiągami pierwszego (210 KM turbo diesel), jednakże to silnik dla statecznego pana nie oczekującego osiągów.Max. moc osiąga przy wysokich obrotach. Przeanalizowałem to i naprawdę niewiele silników ma tak niekorzystną krzywą momentu obrotowego.Opel powinien coś z tym zrobić, bo wstyd.Niestety nigdzie w salonach nie było testowego z tym silnikiem aby sprawdzić a miała być benzynka do jazdy po mieście. W dieslu w tym wypadku murowane problemy z filtrem cząstek stałych.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik 1.8 jest poprostu kiepski.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Pozytywnie zaskakuje. Gdyby jeszcze ten silnik był tak dobry jak układ jezdny.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu raczej kiepska. Dodatkowo krata anty Vatowska :)))
5,0
Ergonomia
Wysoki poziom. Gratulacje dla Opla.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze ale z tyłu porażka. Podobno nowa astra ma więcej miejsca niż Insignia. Każde inne auto w tej klasie reprezentuje poziom wyższy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kiepski silnik, kiepskie spalanie. Aby sie nim poruszać w miarę żwawo, trzeba deptać po pedale gazu. A to objawia się sporym jak na to auto spalaniem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Udało mi się wynegocjować naprawdę dobrą cenę. Zatem w moim przypadku jest bardzo dobrze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
[l/100km]