Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Nomada, 8 lat temu
Silnik 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Opel Insignia I Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,92
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Stosunek jakość cena eksploatacja
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
Inne : Brak
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Witam posiadam Iske od ponad 4 lat i jestem w zupełności zadowolony.Patrzę na komenty ludzi typu: "Wrzucam bieg i dotykam panelu od klimy"albo "Mały bagażnik" albo "Dużo przycisków na konsoli" I zastanawiam się kim są ci ludzie i o czym mówią? Iska jest w wersji cosmo w kolorze szary techniczny z jasnym środkiem i imitacja drzewa ,koła 17 , navi 800 ,afl i nagłośnienie infinity,manual 6b Powiem tak:biegi są tak położone ze nawet z wyciagnietym palcem wskazującym nie mogę dostać do klimy.Dużo przycisków jest po to by śmiało obsłużyć podstawowe funkcje radia klimy i innych pierdół przy jednym zerknięciu bez grzebania w mmi czy jakimś innym systemie z wyświetlaczem i kręciołkiem :-) Na bagażnik nie mogę narzekać bo na wczasy 2 tygodnie z rodzina gdzie jedzie lodówka turystyczna ,toster, piłki,i torba dla każdego ,śmiało się zabieram pomimo fabrycznego Subwofera i podniesienia podłogi w bagażniku o 10cm-jak chcesz wozić lodówki domowe to kup sobie chłopie kombi i nie płeć głupot Ci mało.Kolejna rzecz to usterki silnika:koleś robi na dzień 15 km rano i 15km po południu z przystankiem pod sklepem na zakupy. rzejazda oczywiście gaz -hamulec-gaz raz w miesiącu wyprawa do rodzinki gora 100km w jedną stronę i kupuje diesla ,bo będzie taniej:-) :-) No plizzzz.Ludzie wiecej świadomości przecież diesel to silnik do długiej jednostajnej pracy co wynika z budowy chociażby z rodzaju zapłonu i ciśnienia sprężania.Musi się dobrze rozgrzać i trasa nie miasto to jego żywioł a taki kupi se klekota i mówi jak to opel jest słaby.Przez prawie 5 lat cieszę się bezawaryjną jazdą.Lampy z alf rewelacja jak do tej pory zmieniłem klocki i akumulator bo stary padł.Tradycyjna usterka styku w tylnej klapie zakończyła się po wylaniu butelk wd40 w okolice przełącznika nawet bez rozbierania .Klocki i tu uwaga da się wymienić samemu i z przodu i z tylu- nie tak jak w audi bmw czy mietku tylko serwis bo trzeba kompa do ciśnienia w układzie i do zmiany głupich wycieraczek :-) :-) :-) Potem taki mówi jakie to jego audi to nie jest a te plastiki w a6 malowane srebrnym sprayem w a6c6 to nie niego,ta skora z plastikowej swini i trzeszczacy środek w bmw F 10 to też nie u niego i to wszystko za gruba kasę bo przecież klasa wyższa :-) :-) A wyposazenie mamy te samo no może bez wyświetlacza Hud ,bo mnie też w tyłek grzeje też mam pamięć przy fotelu, też mam navi też mi się swiatla i wycieraczki same włącza i też stoję w korku do Zakopanego jak kolo w mietku za 300K :-) Na trasie da się zejść ze spalaniem przy tym silniku nawet kolo 6l w mieszanym kolo8.5L Ale w mieście już lipa i 10 kłania ale wszystko jest dla ludzi :-) jest to silniczek z którego w razie potrzeby zrobisz kuchenkę gazową :-) bo lubi Dynamika po rozgrzaniu na wystarczającym poziomie nawet z bagażem i pasażerami nie trzeba się nogami odpychać przy wyprzedzaniu.oleju wchodzi 4l także valvoline Racing i filtry to 200 tylko :-) :-) Do 100 w 8s z hakiem -lambo to to nie jest ale wystarczy :-)Do klimy wchodzi jeszcze stary R134 więc tanio i bezpiecznie :-) I tak oto za rozsądne pieniądze mozna mieć atrakcyjny samochód Iske który ma wszystko co marki Premium oprócz ceny, którego złodziejaszki nie biorą bo to opel ,którego serwis nie kosztuje krocie więc czego chcieć więcej pod warunkiem kupienia auta bezwypadkowego :-) :-) :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Stary ecotec 1,6 uturbiony ze zmienionym kiszkamii jak każde turbo trzeba rozgrzać i ostudzić wiadomo o co kaman :-)troszkę za dużą masę zapieli na te kuce ale sobie radzą
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia spoko mogła by tylko mieć krótszy skok lewarka ale przecież to nie evo9 ani gtr tylko rodzinny sedan także myślę że wystarczy
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie zestrojone raczej twardo więc gondoli typu citroen nie ma co oczekiwać ale w zamian jest precyzja w prowadzeniu i pewność w naprawdę szybkich zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
No tu niestety muszę dac minus za słaby widok w tyl przy parkowaniu ale chyba i konkurenci też tak mają bo to wina raczej projektantów i wymogów rynku ale czujniki bądź kamera załatwiają te sprawę spoko
5,0
Ergonomia
Siedzenia Oki ustawiane we wszystkich możliwych sposobach z pompowania poduszka na ledzwie jedzie się wygodnie Krakow -Gdańsk spokojnie bez wysiadania i bez skostnienia da się zrobić.przyciski pod ręką schowki w miarę duże i dużo. USB aux i zestaw głośnomówiący ułatwiają i umilaja także podroz.Navi jak kazda w każdym innym zresztą każdy ma też w smartfonie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja grzanie i Klima spoko szybko zagrożenie I wystudzi klimatronik dwustronny bez zarzutu Kity o smrodzie z klimy rozpowszechniana Ci ktorzy literka nie wymieniają bo oszczedzaja :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No są więksi pod tym względem ale i przenosi się to wtedy na wymiary zewnętrzne 4 osoby jadą spokojnie rozwalone jak żaba na lisciu a jak chce się siedzieć jak na fotelu z prostymi nogami drzymiac to pozostaje s-clase albo a8 i wtedy mówimy premium i comfort
5,0
Wyciszenie
No tu jest normalnie słychać to co ma być słychać za te cenę mnie nie przeszkadza wręcz dobrze bo słyszę samochod jego prace i wiem kiedy zaczyna być coś nie tak i nie jestem potem zdziwiony w trasie w nocy Ooo o urwało się bądź rozdęło :-) :-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Olej pełny syntetyk i filtry 200 Klocki ceramiki białe 100 100 km w trasie za 30-35pln Wydaje mi się że B.dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma sensu przepłacać nawet przy uzywce lepiej coś młodszego z tymi samymi funkcjami niż starsze droższe i niby premium tylko pod pozorem prestiżu i to do tego niejednokrotnie watpliwego często rozbitego :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki micro switch tylnej klapy wd 40 i załatwione więc nie ma czego się czepiac
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
9,2
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback