Układ hamulcowy
: Przegrzewanie się i krzywienie tarcz hamulcowych
4,0
Całokształt
Przejechane dopiero około 14tys od nowości, poważnych usterek brak, z mniejszych to: ciągły problem z wibracjami podczas hamowania, bardzo miękki lakier, nie idealne spasowanie kilku elementów nadwozia, drgający lewarek na 4 biegu, trzaski w radiu podczas włączonej funkcji RDS w Infinity+Navi900, podczas wyłączonej funkcji jest ok.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik oceniam na 4 uważam że jest to minimum do tego auta, spalanie średnie 8,4L (trasa/miasto 65/35%) na autostradzie, tempomat 140km/h 9,4L-10,5L, troszkę głośny, super ciągnie od 3,5ys obr świetna alternatywa dla Diesla i co najważniejsze silnik nie bierze oleju jak inne małolitrażowe turbo benzyny konkurencji,
4,0
Skrzynia biegów
Czasami ciężko wchodząca 2jka, drgania duże na lewarku w położeniu 4 biegu.
4,0
Układ jezdny
Duże drgania od nowości podczas hamowania, (Tarcze 17cali + czyli większe niż w cdti 160), serwis stwierdza że wszystko ok z tarczami, przy 10tys km poszły do przetoczenia co pomogło na 100km, przy 14tys udało się wymienić na gwarancji, ale już pomału drgania powracają. Na oponach 245/45/18 świetnie trzyma drogi, natomiast na 225/50/17 już tak nie jest kolorowo, przy hamowaniu często włącza ABS.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność w lusterkach przy cofaniu,
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troszkę mało z przodu miejsca
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, słyszalny silnik przy wkręcaniu na obroty i po uruchomieniu klimatyzacji jest głośniej na zewnątrz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko paliwo
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy włączonej funkcji RDS radio trzeszczy, Infinity wcale tak dobrze nie gra
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wibracje przy hamowaniu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
[l/100km]