Silnik
: 1,6 Turbo jest ekonomiczne a zarazem daje sporą przyjemność z jazdy
5,0
Całokształt
Ja jestem bardzo zadowolony z Opla Insignia. Gdybym miał kupić jeszcze raz auto bez wahania kupiłbym je jeszcze raz.
Zresztą pewnie nie tylko ja.
Zapraszam do klubu miłośników Opla Insignia
www.insignia-club.pl
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bez zarzutów
4,0
Skrzynia biegów
trochę za słaby pierwszy bieg
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze współpracujące zawieszenie z układem kierowniczym
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak w każdym nowym samochodzie czyli szerokie słupki przednie ale za to duże lusterka wsteczne i bardzo dobra widoczność w nich ( nieporównanie z łezkami jakie były w Vectrze B)
4,0
Ergonomia
trochę skrzypiące dolne plastiki konsoli środkowej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja jak i ogrzewania działa bez zarzutów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń dla kierowcy jest wystarczająca - mam 185 wzrostu.
przestrzeń dla pasażerów z tyłu może i nie jest największa ale daje radę ;)
5,0
Wyciszenie
w wersji benzynowej jest cichutko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie:
przykładowa trasa 170 km, 7 l, 75 km/h średnia prędkość,
trasa 7 - 8,2 l
miasto(Warszawa) 8,5 - 9,8 l
Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/opel-insignia/xix-zlot-vectra-klub-polska-22677/#ixzz2WkGdQeIJ
oraz
www.inisgnia-club.pl
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto szukać samochodów już wyprodukowanych i walczyć o duży rabat.
pozdrawiam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
[l/100km]