Silnik
: Małe spalanie trwała jednostka która wytrzymała ponad 500tyś km i nadal jeździ i nie bierze oleju
5,0
Całokształt
Dobra jednostka bezawaryjne przejechane ponad 500 tyś bardzo ekonomiczny daje radę z dużą masą samochodu. Jedyne problemy z układem chodzenia jeśli była założona kiepska pompa wody,. Po montażu SKF problem z chodzeniem zniknął
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyjemnie cicho elastycznie
5,0
Skrzynia biegów
M32 skrzynia w której trzeba zmieniać olej co 100 tys w moim przypadku brak problemów ze względu na częste wymiany oleju którego producent nie zaleca wymieniać
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się super zwralszcza ma oponach o profilu 45
5,0
Karoseria
Brak rdzy po 9 latach twarda mocna blacha
Komfort
4,0
Widoczność
Tylnia szyba mała l
5,0
Ergonomia
Super dzięki opływowym kształtom auto pali bardzo mało jak na gabaryty. Mniej od mojego drugiego diesla
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Przy 140 cichutko
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie 7 litrów gazu przy normalnej jeździe szkoda że już nie robią aut z takimi silnikami chętnie bym go ponownie kupił nowego
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie ale bardzo trwałe i ekonomiczne
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bezwaryjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z poważnych usterek nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo LPG ecoFLEX 140KM 103kW
[l/100km]