Przeciętne auto - ładnie wygląda i to jego największa zaleta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silniczek przy spokojnej jeździe na trasie z używaniem tempomatu na trasie poniżej 7 l schodzi, ale jak ciśniesz, to już wypije - tak mają zazwyczaj małe doładowane silniczki. Tak samo w mieście oszczędności nie zrobisz.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest źle, ale z biegiem czasu zaczyna haczyć.
5,0
Układ jezdny
Tu jest OK, szczególnie na 18" felgach jak przyklejona.
Komfort
4,0
Widoczność
Z czujnikami przód/tył no problem.
Ksenony AFL bajka - przesiądziesz się do innego auta, to jakbyś bez świateł jechał. Nie sprawdza się automatyczna zmiana świateł na drogowe - zbyt późno reaguje i oślepia.
5,0
Ergonomia
Tempomat na kole kierownicy, to bardzo wygodna rzecz, tak samo sterowanie navi pokrętłem pod ręką. Ogólnie takie nowoczesne auto nie toporne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogła by być regulacja temp. co 0,5 stopnia jak w VW.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasna wewn. mimo, że z zewnątrz wygląda na całkiem duże auto.
4,0
Wyciszenie
Jak mocniej przyciśniesz, to głośny ten silniczek na obrotach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy jakieś dziwne komunikaty z komputera, że jest problem i zgłoś się koniecznie do ASO, ale po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu ustąpiło, więc fałszywe. ASO na to - jak nic się nie dzieje, to jeździć !
I jeszcze jakiś detal potrzebny do samo-poziomowania ksenonów padł (przy wahaczu przednim).
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tarcze hamulcowe 3-4 razy wymieniane, bo za każdym razem po 2-3 tys. km się krzywiły i bicie. Dopiero te spoza ASO jako-tako się sprawowały. Ponadto wymiana pompy wody (wycieki płynu) i pod koniec wycieki oleju z silnika i przegubu. Pisze o aucie z salonu z przebiegiem ok. 100 tys. km w 3 lata, więc poza eksploatacją nic się nie powinno dziać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
[l/100km]