Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback

Kierowca stary, 9 lat temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 97 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Hatchback 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
3,54
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
Silnik
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Przeciętne auto - ładnie wygląda i to jego największa zaleta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silniczek przy spokojnej jeździe na trasie z używaniem tempomatu na trasie poniżej 7 l schodzi, ale jak ciśniesz, to już wypije - tak mają zazwyczaj małe doładowane silniczki. Tak samo w mieście oszczędności nie zrobisz.
4,0
Skrzynia biegów
Nie jest źle, ale z biegiem czasu zaczyna haczyć.
5,0
Układ jezdny
Tu jest OK, szczególnie na 18" felgach jak przyklejona.
Komfort
4,0
Widoczność
Z czujnikami przód/tył no problem. Ksenony AFL bajka - przesiądziesz się do innego auta, to jakbyś bez świateł jechał. Nie sprawdza się automatyczna zmiana świateł na drogowe - zbyt późno reaguje i oślepia.
5,0
Ergonomia
Tempomat na kole kierownicy, to bardzo wygodna rzecz, tak samo sterowanie navi pokrętłem pod ręką. Ogólnie takie nowoczesne auto nie toporne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogła by być regulacja temp. co 0,5 stopnia jak w VW.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasna wewn. mimo, że z zewnątrz wygląda na całkiem duże auto.
4,0
Wyciszenie
Jak mocniej przyciśniesz, to głośny ten silniczek na obrotach.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy jakieś dziwne komunikaty z komputera, że jest problem i zgłoś się koniecznie do ASO, ale po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu ustąpiło, więc fałszywe. ASO na to - jak nic się nie dzieje, to jeździć ! I jeszcze jakiś detal potrzebny do samo-poziomowania ksenonów padł (przy wahaczu przednim).
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tarcze hamulcowe 3-4 razy wymieniane, bo za każdym razem po 2-3 tys. km się krzywiły i bicie. Dopiero te spoza ASO jako-tako się sprawowały. Ponadto wymiana pompy wody (wycieki płynu) i pod koniec wycieki oleju z silnika i przegubu. Pisze o aucie z salonu z przebiegiem ok. 100 tys. km w 3 lata, więc poza eksploatacją nic się nie powinno dziać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback