Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback OPC

D..., 9 lat temu
Silnik 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Opel Insignia I Hatchback OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : rewelacyjny silnik , wspaniałe właściwości jezdne
5,0
Całokształt
Świetne auto, godne polecenia :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Super dynamiczny i nie spalający aż tak dużo jak by się mogło wydawać paliwa
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia manualna - działa bez problemów
5,0
Układ jezdny
napęd świetnie radzi sobie w każdych warunkach
Komfort
4,0
Widoczność
ciut lepiej mogło by być z widocznością do tyłu ale OPC ma pełne wyposażenie i bez problemu czujniki pomagają przy parkowaniu
5,0
Ergonomia
bez uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
świetnie działająca klimatyzacja, a w zimę auto już po minusie daje ciepłe powietrze z nawiewów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być ciut lepiej z tyłu - ale kto tam siedzi :)
4,0
Wyciszenie
Niezniszczalny wydech Remusa ładnie słychać :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak w każdym Oplu
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze auto na rynku z mocą ponad 300 KM i napędem 4x4. Dodatkowo każda OPC ma w zasadzie pełne wyposażenie. Co tu chcieć więcej ? :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zawsze coś tam się może popsuć. Jak w każdym aucie. Nie ma tragedii.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback OPC