Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback OPC

Ori, 12 lat temu
Silnik 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Doskonałe hamulce Brembo!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego
5,0
Całokształt
Jakość, cena, dynamika, wygląd - moim zdaniem nie ma takiego innego auta na rynku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super dynamika, na każdym biegu czuć przyspieszenie. Nie za głośny przy spokojnej jeździe. Wydaje piękne basy przy jaździe ostrej.
3,0
Skrzynia biegów
Opel cały czas nie poprawił jakości skrzyń biegów - przy potrzebie szybkiej zmiany biegów nie zawsze się zakleszczają. Zwłaszcza dwójka ( miałem to samo w Vectrze OPC).
4,0
Układ jezdny
Lepiej niż w Vectrze. 4x4 daje większą przyjemności z jazdy. Fajnie działa przycisk OPC dając większą kontrolę nad autem - robi się naprawdę twardo.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu.
4,0
Ergonomia
Dobra, ale czasami nie które przyciki są źle położone - np. ten joystick na środku przy gałce zmianie biegów - konsekwentnie, przypadkowo go duszę. Duża poprawa w stosunku do Vectry. Instrukcja użytkownika nie wszystko wyjaśnia co do obsługi auta - jest dużo ustawień, które nie wiem jak działają i w serwisie też nie wiedzą :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nieźle.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowców doskonale, dla pasażerów trochę mało miejsca, ale dla mnie nie ma to znaczenia. Dla rodziny jak najbardziej dość miejsca.
5,0
Wyciszenie
Nie za głośny i nie za cichy,bym powiedział w sam raz. Vectra OPC bywała za głośna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do zużycia paliwa nie ma co narzekać; ceny napraw i przeglądów w normie. Wkurza jednak długi czas oczekiwania na części - wielokrotnie OPC ma inne części niż zwykła Insignia. Mało zamienników!
5,0
Stosunek jakość/cena
jw
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj wiele się nie zmienia. Cały czas jakieś drobiazgi nawalają. To chyba normalne dla Opla. Najbardziej zadzwiony jestem zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego - w Vectrze OPC wymieniałem z 5 razy w ciągu 5 lat. Tutaj na dzień dobry też musiałem go zmienić. Poprostu regularnie pęka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jestem użytkownikiem Opla wiele lat, a ostatnio OPC VEctra a teraz Insignia - poważnych usterek nie pamiętam.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Średni koszt przejechania 100 km
60,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback OPC