Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Jan,
5 lat temu
Silnik 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
105 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Samochód mam od prawie 3 lat, kupiony w salonie, wersja Cosmo, diesel 170 KM z manualną skrzynią. Od 18 lat robię służbowo po ok 40.000 km rocznie. Miałem wcześniej dwie Mazdy 6 każda po 3 lata i dwa Fordy Mondeo też po 3 lata. Wszystkie były nowe z salonu z silnikami diesla. Insignia jest zdecydowanie najtańszym w eksploatacji samochodem jaki miałem. Przeglądy okresowe co 30.000 tys., koszty przeglądów w ASO są niskie, średnie spalanie 6,4 L, na baku przejeżdżam 1000 km. Po 60 tys. km wymieniłem tylko klocki hamulcowe. Nic więcej. Za 4 miesiące skończy mi się leasing i będę wymieniał na nowy i niestety mam dylemat na co wymienić. Samochodów klasy D z mocniejszym, niezawodnym i oszczędnym silnikiem w cenie ok. 100 tys. nie ma. A tyle dałem za Insignie. Nawet za 130 tys. nie ma z czego wybrać. Odrzucając grupę VAG (nie kupię produktów firmy która oszukiwała, potem zapłaciła za to kary w USA i u siebie w Niemczech, a Polskę te samochody dalej bezkarnie trują i jakoś VAG nic sobie z tego nie orbi) zostaje do wyboru albo Ford Mondeo albo nowa Insignia.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
[l/100km]