Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Pawel,
3 lata temu
Silnik 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
300 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,64
14% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto kupilem z ponad 270k km przebiegu. W ksiazce serwisowej samochód mial wpisana wymiane oleju co 40k kilometrów, wymiane lancucha rozrzadu przy 200k km i wymiane tarcz i klockow hamulcowych przy 250k km. Do wymiany powinnmo byc jeszcze lozysko sprzeglowe, ale po 30k km sprzeglo nadal dziala poza okazjonalnym skrzypieniem. Zawieszenie bez zarzutu - nic nmie stuka, nic nie skrzypi - przeglad przeszedl bez objekcji.
Do wymiany byly swiece - dosc drogie ponda 400 pln jedna.
Generalnie samochod bardzo malo pali na trasie jadac 130-150 okolo 5,5 litra/ 100 kilometrow, przy jezdzie okolo 110 km spalanie moze zejsc ponizej 5l/100 km.
Minusem jest fabryczna a nawigacja i system multimedialny ktory czesto zamula, a okazjonalnie po odpaleniu niechce sie wlaczyc.
Auto jest super na autostrade.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
[l/100km]