Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting
LUX,
10 miesięcy temu
Silnik 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
230 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Fajna jednostka napędowa
5,0
Całokształt
Solidny samochód, dosyć tani w utrzymaniu pozwalający wygodnie , sprawnie i w razie potrzeby dynamicznie pokonywać trasę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, choć nieco za paliwożerny. Atutem jest wysoka trwałość dwóch turbin o stałej geometrii. Zalecam wymianę oleju i filtrów co 10tys. podniesie to trwałość układu napędowego.
4,0
Skrzynia biegów
Automat. Trochę przeciąga ale w trybie sport jest ok. Przy dbaniu o regularne wymiany oleju i nie katowaniu przy ruszaniu jest dosyć trwała. (U kolegi ponad 400tys. bez naprawy)
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie FlexRide. Na kołach 19' bajka na drodze. Samochód w trybie sport utwardzony i niemal nie wychyla się na zakrętach.
5,0
Karoseria
Ładny kształt, co po Vectrze w kombi było dla mnie priorytetem
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu nieco gorzej ale są czujniki parkowania. W nocy bixenon jest super.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobry samochód
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogłoby być nieco więcej miejsca na głowę z tyłu, choć syn mając 180 cm nie narzeka.
4,0
Wyciszenie
Jest wystarczająco dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łatwe mutrzymanie. Zrobiłem 60tys. km koszty wyłącznie eksploatacyjne czyli tarcze, klocki, oleje itd...
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
[l/100km]