Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

aftefan, 8 lat temu
Silnik 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo elastyczny w szerokim zakresie obrotów
5,0
Całokształt
Świetny samochód, duża poprawa po przesiadce z Accorda
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
jak na automat to naprawde niezłą
5,0
Układ jezdny
z systemem flexride idealny
Komfort
5,0
Widoczność
idoczność znakomita, znacznie lepiej niz w Accordzie
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jakos ogrzewanie niezbyt wydajne wentylacja swietna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetnie, dużo wiecej miejsca niz a Accordzie zwłaszcza jeśli chodzi o miejsce na stop
4,0
Wyciszenie
Wciąż lepiej niż accord ale bez jakichś fajerwerkó
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie poprawne brak usterek ubezpieczenie tez niezbyt drogie
5,0
Stosunek jakość/cena
wykonanie , wykonczenie wnetrza 2 klasy wyzej niż accord
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback Facelifting