Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Misza z Kalisza,
9 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
14 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: W porównaniu do wersji przedliftingowej zdecydowana poprawa.
5,0
Całokształt
W tej konstelacji samochód jest optymalny. Wygodny, komfortowy, cichy, dynamiczny i przy 4x4 - bezpieczny na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżeli cenisz cisze w samochodzie, dynamikę i sprawdzona konstrukcje, to ten silnik jest tego kwintesencja. Spalanie porusza się w ramach pomiędzy 9,5 na trasie do 12 w ruchu miejsko-podmiejskim. Nie mam zastrzeżeń - samochód aby się poruszać musi swoje połknąć.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę leniwa, raczej komfortowo zestrojona, ale po wejściu w tryb sport i wciśnięciu pedału gazu, nabiera głęboko powietrza i ... wyciska z silnika to, co ten samochód lubi - dynamiczna jazdę i gdyby nie groźba mandatu za przekroczenie prędkości ... to hulaj dusza.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń - w opcji ze zmiennym tłumieniem amortyzatorów każdy znajdzie cis dla siebie.
Komfort
5,0
Widoczność
Z kamera cofania i cala ta rzesza czujników cofania i martwym katem w lusterkach, nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Trochę przedobrzono ze sposobem poruszania się po systemie komputerowo - nagłaśniającym, ale jest to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Wszystko działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu każdy znajdzie pasującą pozycje. Fotele z przodu nalezą do najwygodniejszych w klasie (przynajmniej wśród tych, które miałem okazje używać). Z tylu miejsca dla 190 cm wystarczająco, tak nad głową jak i na nogi.
5,0
Wyciszenie
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Silnik pracuje prawie niesłyszalnie w kabinie, no chyba ze się mu zadaje obroty. Mozna delektować się dobrym sprzętem muzycznym, jeżeli się taki ma na wyposażeniu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do produktów niemieckich i japońskich, koszty serwisowania są korzystne. Dobry siec serwisowa. Spalanie akceptowalne, samochód swoje wazy, ale ogólnie poziom jest akceptowalny.
5,0
Stosunek jakość/cena
W pełnej wersji wyposażeniowej otrzymuje się samochód kompletny. Cena zakupu jest akceptowalna w odniesieniu do tego co za dane pieniądze się otrzymuje w porównaniu do konkurentów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie moge sie w tej kwestii wypowiedziec - za maly przebieg. Do tego pytania mozna wrocic po przejechaniu pierwszych 100 tkm. Do tej pory nie bylo zadnej wymuszonej wizyty w serwisie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
[l/100km]