Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

maverick80, 9 lat temu
Silnik 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW od 2013 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny : A konkretnie światła które idealnie doświetlają drogę i nie muszę nimi przełączać tylko same się dostosowują do ogólnych warunków.
4,0
Całokształt
Po przejechaniu tylu kilometrów nie można mieć zastrzeżeń bo kupiłem co chciałem i wszystko chodzi tak jak trzeba, a wygląda najlepiej, myślałem że jak się przesiądę na coś większego to już sobie dam spokój z myśleniem o samochodach a tu wręcz przeciwnie. Już wiem co będzie moim kolejnym autem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez turbodoładowania - taki chciałem- mam nadzieję że będzie się tak sprawował cały czas i będzie służył kolejnym pokoleniom. Cisza i spokój - nigdy więcej diesla.
4,0
Skrzynia biegów
Dziwnie się włącza drugi bieg mam nadzieję że się dotrze. Po za tym dziwnie się jeździ 65km/h na 6 biegu, jadąc w trasie stwierdzam że powinno być 8 biegów.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze mi się trzyma drogi, jestem dość opanowanym kierowcą i nie wchodziłem w zakręty powyżej 100, a na autostradzie 170 też spokojnie sobie płynie
Komfort
4,0
Widoczność
To pewnie jak w każdym aucie jest nie dopracowane przez słupki przedniej szyby. Tylna szyba pomniejszona ale kto by tam przez nią patrzył, ogólnie jest git.
5,0
Ergonomia
Nie wiem co tu pisać, dla mnie bomba, spalanie takie jak się spodziewałem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak ma być ciepło to jest a jak zimno to też jest. Ciepło w dupcie jak se włączę podgrzewane fotele, w 15 sekund.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nic dodać ni ująć samochód w tej klasie spełnia oczekiwania, z tyłu nie jeżdżę to nie wiem ale pewnie trzech 100 kg gości ponarzekałoby.
5,0
Wyciszenie
Jest super, choć nie mam przykładu jak idealnie, ale w trasie zawsze wszyscy śpią, nawet pies. Więc słychać tylko muzyczkę z radia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie było jeszcze kosztów, po za tymi paliwowymi, oby tak dalej i paliwo tanieje więc nie narzekam, cieszę się. Mógłby mniej palić ale samochód by się dobrze sprawować musi swoje spalać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę że to odpowiedni samochód na swoją klasę w takiej cenie a przy dobrych stosunkach z dealerem można się fajnie potargować.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małe obtarcia na zderzakach nie wiadomo skąd zawsze się trafiająale żeby to była usterka, to nie sądzę. Raz przy 170 znikł mi czujnik ciśnienia w kołach , ale po chwili wszystko wróciło do normy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych i oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback Facelifting