Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Rafał, 3 lata temu
Silnik 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 78 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Tak ciężkie auto, a silnik ładnie napędza.
5,0
Całokształt
To najlepszy samochód jaki miałem. Kupiłem nowe auto w salonie. Od początku użytkowania nie było żadnej awarii. Serwis robiony regularnie co rok maksymalnie po 12-15 tyś km. Poza dwiema akcjami serwisowymi nic nie było naprawiane. Jedynie po 20tyś wymieniłem tarcze z przodu bo się pokrzywiły. Założyłem nawiercane i frezowane, zrobiłem na nich ponad 50tyś i nadal są. Ogólnie świetny samochód. Dużo pali w mieście, ale też daje radość z przyspieszania. W trasie też dużo pali bo kusi, żeby nacisnąć. Po 5 latach słychać skrzypiące plastiki, ale nie jest to jakoś uciążliwe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, dobrze przyśpiesza. Wkręca się bez problemów nawet do 6tyś. Brak jakichkolwiek awarii. Czasami zadrży na postoju, ale tak jest od nowości. Nie dolewam kropli oleju bo nie bierze nic.
3,0
Skrzynia biegów
Ogólnie dobrze. Wydaje się dość powolna, ale ogólnie sprawuje się dobrze. Nie szarpie.
5,0
Układ jezdny
Nie mam nic do zarzucenia. W zakręty samochód wchodzi pewnie. Fajnie się prowadzi na 18 calowych felgach i oponach o niskim profilu. Jest bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
Lakier piękny, błyszczący. Brak korozji. Wszystko super.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze. Lewo prawo też. Do tyłu faktycznie jest problem, ale parkuję lub cofam korzystając z czujników i dużych lusterek. Opuszczane automatycznie prawe lusterko przy biegu wstecznym ułatwia parkowanie przy krawężniku. Przednie słupki potrafią zasłonić pieszego. 2x się o tym przekonałem i teraz bardzo uważam.
5,0
Ergonomia
Ogólnie ergonomia na oczekiwanym poziomie. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Komfortowo niedużym koszem można spokojnie przemieścić się na drugi koniec Europy pakując dużo rzeczy, rodzinę i z fanem pojechać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko się nagrzewa. Latem klima robi swoje. Wszystko perfekcyjnie. Fotele szybko grzeją tyłek
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma dużo miejsca. Z przodu pasażer może nogę na nogę spokojnie założyć. Wtedy z tyłu jest trochę mniej miejsca. Z tyłu mogą mieć problemy osoby wyższe.
5,0
Wyciszenie
Silnika na wolnych obrotach zupełnie nie słychać. Przy szybkości do 160 jest w miarę cicho. Radia spokojnie można słuchać. Dzieci śpią bez problemów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis nie jest drogi. Oryginalne części w ASO dość drogie, ale można kupić ma wolnym rynku. Póki co wymieniałem jedynie tarcze i klocki samemu, więc nie napiszę dużo na ten temat. Np tarcze oryginalne i klocki oryginalne w ASO z wymianą 3000zł. Nawiercane tarcze i klocki na rynku (markowe) 1200zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód wart swojej ceny. Super komfortowa futra za niewielkie pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 5 lat i prawie 80 tys nic się nie popsuło. Tylko wlewam paliwo, płyn do spryskiwacza i regularny serwis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia I Hatchback Facelifting